Temat tygodnia
Wywiad z Gabrielą Plencler-Borecką, Employer Branding Process Lead w Capgemini Polska.
Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
PKO Bank Polski
Data aktualizacji: 2021-10-25
Lublin, lubelskie
Bankowość, Sprzedaż
Data aktualizacji: 2021-10-25

DZIEŃ DOBRY
W PRACY

W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy
dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy
efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:

Umowa Zlecenie w Zespole Sprzedaży i Obsługi Contact Center

(Lublin)

 Sekcja Sprzedaży i Obsługi Contact Center 1


W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:

  • zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin w oparciu o umowę zlecenie,
  • przyjazne środowisko pracy,
  • dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego.

W naszym zespole na co dzień:

• obsługujesz informacyjnie klientów o usługach, procesach bankowych,
• wykonujesz połączenia do Klientów z wykonaniem dyspozycji.

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

• jesteś osobą zaangażowaną,
• dobrze władasz ojczystym językiem,
• odpowiadają Ci ruchome godziny pracy oraz praca w weekendy.


To dobry dzień na aplikację! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie, po kliknięciu w "APLIKUJ"? Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzowni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).