W PwC naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i rozwiązywanie kluczowych problemów.
Jesteśmy siecią firm działającą w 155 krajach. Zatrudniamy ponad 284 tys. osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu.
Obecnie poszukujemy kandydatów do działu Infrastructure & Procurement na stanowisko:
Specjalisty ds. Administracyjnych
Rola
-
Koordynowanie procesu obiegu dokumentów wewnątrz firmy,
-
Kompleksowa obsługa archiwum wewnętrznego firmy,
-
Dbanie o poprawną komunikację wewnętrzną w ramach powierzonego obszaru,
-
Realizacja polityki w zakresie zarządzania dokumentacją,
-
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi,
-
Inne bieżące sprawy administracyjne.
Profil
-
Minimum 1 rok doświadczenia w obszarze archiwizacji dokumentacji wewnętrznej i obiegu korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej,
-
Doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej,
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
-
Proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań: otwartość, samodzielność, inicjatywa,
-
Umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku,
-
Bardzo dobra organizacja pracy,
-
Umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji,
-
Dyspozycyjność w godzinach 9-17.
Oferujemy
-
możliwości rozwoju zawodowego,
-
atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów,
-
umowę o pracę,
-
ciekawą i dynamiczną pracę w wiodącej na rynku polskim i międzynarodowym firmie doradczej.