Twój zakres obowiązków
-
wsparcie w kluczowych projektach dot. lead generation (analizy, wdrażanie nowych działań, rozwój projektów)
-
analiza skuteczności kampanii SEO/SEM, Facebook Ads
-
zarządzanie treściami strony www na bazie WordPress
-
współpracę z innymi działami firmy w zakresie projektów lead generation, aktualizacji treści online
-
koordynowanie działań w Social Media (Facebook, LinkedIn)
Nasze wymagania
-
znasz aktualne trendy w obszarze digital marketingu
-
znasz zasady optymalizacji i pozycjonowania stron WWW (SEO)
-
rozumiesz zasady zarządzania kampaniami płatnymi (PPC SEM)
-
masz doświadczenie w koordynowniu projektów lead generation, znasz narzędzia: Google Analytics, Google Ads, Senuto, Ahrefs, Facebook Ads
-
Twoje doświadczenie to więcej niż 1 rok lata na podobnym stanowisku
-
jesteś proaktywny/a i efektywne organizujesz sobie czasu
-
znasz dobrze narzędzia: Excel, Power Point
-
a przede wszystkim chcesz się dalej uczyć i rozwijać w ciekawym i perspektywicznym obszarze jakim jest marketing internetowy