Specjalista ds. Testów Sztucznej Inteligencji (AI)
Departament Analityki Danych
W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień w naszym zespole:
* bierzesz udział w budowie i rozwoju rozwiązań AI dla ponad 10 milionów klientów PKO Banku Polskiego,
* testujesz manualnie i automatycznie rozwiązania konwersacyjne (chatboty/voiceboty) wdrażane w kanale telefonicznym, aplikacji mobilnej czy serwisie bankowości elektronicznej,
* za pomocą SQL i/lub Python monitorujesz i analizujesz w jaki sposób klienci korzystają m.in. z asystenta głosowego w aplikacji IKO i proponujesz optymalizacje dotyczące jego działania,
* inicjujesz i koordynujesz procesy testów i wdrażania nowych wersji strategii dialogowych oraz modeli NLP (Machine Learning/Deep Learning),
* zarządzasz procesem zbierania, standaryzacji i kategoryzacji wypowiedzi klientów wykorzystywanych w budowie modeli NLP (Machine Learning/Deep Learning),
* uczestniczysz w przygotowaniu i uzupełnianiu dokumentacji wdrażanych rozwiązań.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
* masz wykształcenie wyższe - preferowane kierunki ścisłe lub językowe (np. lingwistyka),
* masz doświadczenie w biznesowym testowaniu rozwiązań związanych z komunikacją z klientami w kanale telefonicznym lub cyfrowym (aplikacja mobilna, serwisy internetowe),
* znasz SQL i/lub Python (pandas, numpy) na poziomie średniozaawansowanym,
* znasz narzędzia Git, Jira, Confluence,
* znasz MS Excel na poziomie średniozaawansowanym,
* interesujesz się nowoczesnymi technologiami z obszaru AI,
* jesteś osobą staranną, dobrze zorganizowaną, proaktywną i kreatywną,
* dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej, klarownie i otwarcie komunikujesz się ze współpracownikami.
Twoim dodatkowym atutem będzie:
* doświadczenie w projektowaniu i testowaniu rozwiązań konwersacyjnych - chatbotów i voicebotów (np. w oparciu o Lekta, Google Dialogflow),
* doświadczenie w automatyzacji testów, znajomość narzędzi HPQC, Perfecto,
* podstawowa znajomość technologii Docker i zasad działania procesów CI/CD,
* podstawowa znajomość zagadnień związanych z Machine Learning, NLP,
* podstawowa znajomość narzędzi BI (np. SAS VA, Apache Superset, MS Power BI).