Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2023-09-07
Kraków, małopolskie
Księgowość, Human Resources
angielski
Data aktualizacji: 2023-09-07
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, firmy z Wielkiej Brytanii oferującej usługi finansowo-kadrowe, poszukujemy kandydatów zainteresowanych stanowiskiem Asystenta ds. HR z językiem angielskim. Rola ta obejmuje różnorodne zadania administracyjne, związane z rozliczaniem płac, zarządzaniem umowami, aktualizacją danych, obsługą klienta czy fakturowaniem. Jest to wyjątkowa okazja do rozpoczęcia kariery w międzynarodowym środowisku, w nowo powstałym biurze w Krakowie. Firma zapewnia pełne przeszkolenie.


Asystent ds. HR z językiem angielskim

Asystent ds. HR z językiem angielskim

Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 193257/7902

Opis stanowiska:
  • weryfikacja ewidencji czasu pracy, przygotowywanie kalkulacji nadgodzin,
  • wsparcie zespołu w zakresie przygotowywania listy płac i naliczania wynagrodzeń,
  • prowadzenie dokumentacji kadrowej klientów, kontrola poprawności i kompletności danych w systemie,
  • udzielanie informacji dotyczących spraw kadrowych poprzez telefon, mail oraz czat online,
  • wsparcie finansowo-księgowe klientów, przygotowywanie zestawień i raportów,
  • codzienna współpraca z zespołem zlokalizowanym w Wielkiej Brytanii.
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację z klientami i pracownikami z Wielkiej Brytanii,
  • motywacja i chęć do nauki,
  • samodzielność, terminowość i dobra organizacja czasu pracy,
  • praktyczna znajomość programów Outlook, Work, Excel,
  • mile widziane wcześniejsze doświadczenie np. w obsłudze klienta czy administracji,
  • nie jest wymagane wcześniejsze doświadczenie w księgowości/HR/kadrach i płacach - firma zapewnia kompleksowe szkolenia.
Oferta obejmuje:
  • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej, kameralnej firmie,
  • możliwość rozwoju kompetencji i nabycia nowych umiejętności,
  • po zakończeniu szkolenia - możliwość pracy w trybie hybrydowym,
  • prywatną opiekę zdrowotną,
  • biuro w ścisłym centrum Krakowa,
  • wspierająca, życzliwa atmosfera pracy.