Dla naszego Klienta, firmy zajmującej się międzynarodowymi usługami outsourcingowymi w obszarze magazynowania i logistyki, poszukujemy osoby z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem na stanowisko Lider Procesu.
Lider ds. Procesów Logistycznych
Opis stanowiska:
- realizacja zadań z obszaru zarządzania zespołem poprzez planowanie, organizowanie i kontrolę pracy, a także motywowanie i wsparcie w rozwoju swoich pracowników,
- realizacja planów dziennych i zadań zleconych przez klientów,
- dbanie o rentowność procesów poprzez zgłaszanie i podejmowanie działań optymalizacyjnych,
- podejmowanie działań optymalizacyjnych w celu dbałości o opłacalność procesów,
- współpraca z działem obsługi klienta w zakresie realizacji zleceń i wskaźników efektywności,
- organizowanie spotkań operacyjnych z podległymi pracownikami,
- przeprowadzanie ocen okresowych,
- współpraca z innymi komórkami i poziomami organizacji w celu nieustannego doskonalenia usług.
Wymagania:
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- doświadczenie w zakresie obsługi procesów logistycznych,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
- znajomość obsługi oprogramowania Microsoft Office.
Oferta obejmuje:
- realny wpływ na planowanie i usprawnianie procesów logistycznych,
- wsparcie w postaci warsztatów i szkoleń umożliwiających poszerzenie kompetencji menadżerskich,
- rozwojową pracę z największymi klientami w branży,
- korzystanie z nowoczesnych narzędzi analitycznych,
- dostęp do wiedzy z bogatego katalogu szkoleń e-learningowych,
- prezenty urodzinowe,
- liczne konkursy z nagrodami,
- dodatkowe benefity.