Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2022-09-14
Zastępca Głównego Księgowego
Nr ref. 193395/8026
Kraków, małopolskie
Księgowość
angielski
Data aktualizacji: 2022-09-14
Goldman Recruitment
Zastępca Głównego Księgowego
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, dużej spółki produkcyjno-dystrybucyjnej, notowanej na GPW, poszukujemy kandydatów na stanowisko Zastępcy Głównego Księgowego. Siedziba firmy mieści się w okolicach Krakowa.


Zastępca Głównego Księgowego

Zastępca Głównego Księgowego

Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 193395/8026

Opis stanowiska:
  • przygotowanie skonsolidowanych segmentów operacyjnych Grupy Kapitałowej we współpracy z działem controlingu,
  • koordynowanie prac i nadzór nad przygotowaniem, raportowaniem deklaracji VAT i innych deklaracji podatkowych,
  • konsolidacja sprawozdań finansowych wg. MSSF - przygotowanie danych do wyłączeń konsolidacyjnych (uzgadnianie rozrachunków i obrotów jednostek powiązanych),
  • ewidencja rezerw, odpisów aktualizujących, środków trwałych i innych zdarzeń związanych z działalnością inwestycyjną i finansową,
  • przygotowywanie materiałów do czynności sprawdzających i kontroli podatkowych,
  • weryfikacja umów handlowych i exportowych pod kątem podatkowym i księgowym,
  • przygotowanie dokumentacji cen transferowych i raportowanie giełdowe.
Wymagania:
  • minimum 5 lat doświadczenia związanego z prowadzeniem pełnej księgowości,
  • bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości i prawa podatkowego,
  • bardzo dobra znajomość Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej,
  • doświadczenie w sporządzaniu deklaracji podatkowych (VAT, CIT) oraz sprawozdań finansowych,
  • biegła znajomość MS Excel – doświadczenie związane z systemami ERP będzie atutem,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • samodzielność w wykonywaniu obowiązków i inicjatywa w proponowaniu rozwiązań.
Oferta obejmuje:
  • atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym,
  • praca w firmie o dynamicznym rozwoju i możliwościach zawodowych,
  • pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, MultiSport),
  • praca w dużej i stabilnej organizacji,
  • rozwój kompetencji merytorycznych i zarządczych.