


Specjalistka/ Specjalista ds. Contact Center ( Sekcja Obsługi Korespondencji Elektronicznej)
BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.
- Wykształcenie minimum średnie;
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy;
- Mile widzialnie doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta;
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem;
- Umiejętność obsługi komputera;
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej.
Twojej pracy
- Obsługa klienta za pośrednictwem elektronicznych kanałów (chat, videochat)
- Aktywne proponowanie produktów i usług Banku;
- Zapewnianie wysokiej jakości świadczonych usług;
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami.
- Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych;
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Możliwość rozwoju kariery na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w różnych obszarach Banku;
- Otwartą, opartą na współpracy kulturę organizacyjną.
I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

Nasz charakter
BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.
Twój charakter
- Wykształcenie minimum średnie;
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy;
- Mile widzialnie doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta;
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem;
- Umiejętność obsługi komputera;
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej.
Charakter Twojej pracy
- Obsługa klienta za pośrednictwem elektronicznych kanałów (chat, videochat)
- Aktywne proponowanie produktów i usług Banku;
- Zapewnianie wysokiej jakości świadczonych usług;
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami.
Masz jak w Banku
- Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych;
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Możliwość rozwoju kariery na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w różnych obszarach Banku;
- Otwartą, opartą na współpracy kulturę organizacyjną.
I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:
- KAFETERIA MY BENEFIT
To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić. - KARTA MULTISPORT
Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie. - UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA
Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze. - OPIEKA MEDYCZNA
Dbaj o zdrowie. Opieka medyczna czeka w pogotowiu, gdyby coś stało się Tobie lub Twoim bliskim. - UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW
Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich. - ZNIŻKI W BNP PARIBAS
Korzystaj, bo jesteś u siebie.