Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2022-11-30
Zastępca Głównej Księgowej
Nr ref. 193759/8380
Kraków, małopolskie
Księgowość
Data aktualizacji: 2022-11-30
Goldman Recruitment
Zastępca Głównej Księgowej
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, grupy spółek inwestycyjnych z branży nieruchomości, poszukujemy kandydatów na stanowisko Zastępcy Głównej Księgowej. Siedziba firmy mieści się w Krakowie.


Zastępca Głównej Księgowej

Zastępca Głównej Księgowej

Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 193759/8380

Opis stanowiska:
  • prowadzenie pełnej księgowości zgodnie ze standardami sprawozdawczości finansowej,
  • analiza i kontrola prawidłowości zapisów księgowych, odpowiedzialność za proces zamknięcia,
  • nadzorowanie rozliczeń podatkowych (VAT, CIT, PIT) oraz sprawozdawczości GUS i NBP,
  • odpowiedzialność za automatyzację procesów i procedur księgowych,
  • współpraca z zewnętrznymi instytucjami i organami podatkowymi,
  • udział w sporządzaniu i konsolidacji sprawozdań finansowych, 
  • współpraca z kilkuosobowym działem księgowym.
Wymagania:
  • minimum 5 lat doświadczenia związanego z prowadzeniem pełnej księgowości,
  • bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości i prawa podatkowego,
  • doświadczenie w sporządzaniu deklaracji podatkowych (VAT, CIT) oraz sprawozdań finansowych,
  • biegła znajomość MS Excel – doświadczenie związane z systemami ERP będzie atutem,
  • samodzielność w wykonywaniu obowiązków i inicjatywa w proponowaniu rozwiązań.
Oferta obejmuje:
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, Multisport),
  • rozwój działu księgowego, procesów i procedur,
  • możliwość rozwoju i współtworzenia działu księgowego,
  • rozwój kompetencji merytorycznych i zarządczych.