Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2023-02-20
Junior GL Accountant
Nr ref. 193784/8399
Poznań, wielkopolskie
Księgowość
angielski
Data aktualizacji: 2023-02-20
Goldman Recruitment
Junior GL Accountant
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z obszaru SSC/BPO z siedzibą w Poznaniu, poszukujemy kandydatów do obszaru Księgi Głównej na stanowisko  


Junior GL Accountant

Junior GL Accountant

Miejsce pracy: Poznań
Nr ref. 193784/8399

Opis stanowiska:
  • wsparcie procesów księgowych w ramach Księgi Głównej takich jak: tworzenie, bilansowanie i uzgadnianie kont; księgowanie faktur międzyfirmowych i uzgadnianie/księgowanie sald; tworzenie i księgowanie zapotrzebowań, korygowanie kont i miejsc powstawania kosztów,
  • pomoc w prowadzeniu ewidencji środków trwałych,
  • udział w procesie sporządzania sprawozdań finansowych oraz deklaracji i informacji podatkowych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego oraz MSSF,
  • pomoc w przygotowaniach do audytów okresowych,
  • wsparcie procesu tworzenia sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych.
Wymagania:
  • 1-3 lata doświadczenia w obszarze finansów i rachunkowości, np. biurze rachunkowym lub firmie produkcyjnej,
  • znajomość języka angielskiego – poziom min. B2,
  • znajomość zasad rachunkowości oraz bieżących przepisów prawa podatkowego,
  • rzetelność, sumienność, odpowiedzialność oraz umiejętność analitycznego myślenia,
  • wykształcenie wyższe kierunkowe (finansowe, ekonomiczne) lub kurs Księgowego - mile widziane,
  • biegła obsługa pakietu MS Office (w szczególności MS Excel),
  • znajomość programu SAP – będzie dodatkowym atutem.
Oferta obejmuje:
  • hybrydowy tryb pracy,
  • nowoczesne, wygodne biuro z lokalizacją w centrum miasta,
  • doskonała atmosfera w zróżnicowanym i stale rozwijającym się środowisku korporacyjnym,
  • jasna ścieżkę kariery w oparciu o plany rozwojowe dostosowane do każdego stanowiska,
  • budżet na szkolenia podnoszące kwalifikacje do dowolnego wykorzystania przez pracownika, 
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów takich jak karta MultiSport, opieka medyczna, system kafeteryjny, wyjścia integracyjne.