Dla naszego Klienta – globalnego Lidera w branży motoryzacyjnej poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Opis stanowiska:
- terminowe przetwarzanie zamówień klientów,
- śledzenie i zarządzanie realizacją dostaw (w tym fakturowanie, dokumentacja itp.),
- rozpatrywane na czas zgłoszeń klientów,
- ścisła współpraca z różnymi działami: sprzedaży, finansów, łańcuchu dostaw oraz logistycznym,
- udzielanie klientom informacji o cenach, dostępności i harmonogramie dostaw,
- rozpatrywanie reklamacji.
Wymagania:
- biegła znajomość języka angielskiego,
- minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta lub zarządzaniu zamówieniami,
- silna postawa zorientowana na klienta,
- umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów,
- znajomość oprogramowania do obsługi klienta, baz danych i narzędzi (np. SAP S/4HANA) będzie dodatkowym atutem.
Oferta obejmuje:
- hybrydowy tryb pracy (biuro w centrum Krakowa),
- karta lunchowa,
- dodatki urlopowe,
- roczne premie na podstawie wyników,
- prywatna opieka medyczna, karta multisport i ubezpieczenie na życie,
- umowa o pracę.