Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2022-11-11
Kraków, małopolskie
Księgowość, Human Resources
angielski
Data aktualizacji: 2022-11-11
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej korporacji z branży chemicznej, poszukujemy kandydata na stanowisko HR Business Partner w regionie Polska, Niemcy oraz Austria. Siedziba firmy mieści się w Krakowie.


HR Business Partner - Poland, Germany & Austria

HR Business Partner - Poland, Germany & Austria

Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 193887/8523

Opis stanowiska:
  • wdrażanie polityk i procedur kadrowych w regionie Polska, Niemcy oraz Austria,
  • zarządzanie działalnością rekrutacyjną oraz Talent Acquisition oraz procesami ELC,
  • bezpośrednie kierowanie zespołem HR w Polsce, kontakt z jednostkami zagranicznymi,
  • raportowanie do centrali w regionie EMEA, kontakt z HR Director za granicą,
  • zarządzanie rocznym budżetem HR w powiązaniu z lokalnym menedżerem, specjalistą ds. finansów i administracji w regionie EMEA,
  • zapewnienie właściwej realizacji polityk i strategii C&B, nadzór nad polityką payroll,
  • wdrażanie planów szkoleniowych wspierających rozwój i doskonalenie zawodowe pracowników,
  • zapewnienie prawidłowego wdrożenia i zarządzania procesami oceny i przeglądu wynagrodzeń,
  • ścisła współpraca z działami biznesowymi w kwestiach kadrowo-płacowych, rekrutacyjnych i zarządzania zasobami ludzkimi.
Wymagania:
  • min. 5 lat doświadczenia w pracy w branży HR (nie są wymagane kompetencje zarządcze),
  • znajomość polskiego prawa pracy, znajomość niemieckich standardów będzie mile widziana,
  • umiejętność pracy w złożonym i szybko zmieniającym się środowisku pracy,
  • biegła znajomość języka angielskiego C1,
  • doskonałe umiejętności zarządzania relacjami z kluczowymi stakeholderami,
  • silne umiejętności analityczne, interpretacyjne i podejmowania decyzji,
  • doskonałe umiejętności coachingowe i doświadczenie w rozwijaniu talentów, mentoringu.
Oferta obejmuje:
  • możliwość dynamicznego rozwoju kariery, poprzez objęcie stanowiska lidera na kontrakcie terminowym – 18 miesięcy,
  • bezpośrednia współpraca z zagranicznymi podmiotami w odniesieniu do kwestii HR,
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez pracę z szerokim zakresem obowiązków,
  • odpowiedzialna praca w obszarach kadrowych Customer Service oraz sprzedaży,
  • możliwość pracy zdalnej i elastyczny czas pracy.