Job Description & Summary
W ramach działu Data Analytics - zespół rozwiązań informatycznych świadczy projekty doradcze
w obszarze IT głównie dla instytucji z sektora finansowego zarówno w Polsce jak i zagranicą.
Jako część globalnej sieci PwC realizujemy usługi wsparcia merytorycznego projektów IT takie jak: analiza i opracowanie specyfikacji funkcjonalnej, analiza danych w systemach źródłowych, definiowanie wymagań biznesowych, projektowanie, budowa, implementacja i obsługa powdrożeniowa systemów informatycznych dedykowanych do obsługi nowoczesnych procesów biznesowych, wsparcie w testach użytkowników końcowych UAT, tworzenie aplikacji mobilnych.
Jako część działu Data Analytics będziesz miał/a możliwość zastosowania w praktyce wiedzy biznesowej i technicznej korzystając z wsparcia najlepszych ekspertów w danej dziedzinie.
IT Maintenance and Support Expert w zespole Data Analytics (freelance)
Rola
-
przywództwo oraz aktywny rozwój działu wsparcia i utrzymania aplikacji kierowanych do klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych organizacji
-
praca w złożonych środowiskach technicznych z procedurami zarządzania usługami IT.
-
obsługa globalnych usług SaaS
-
zapewnienie przemyślanego przywództwa w zakresie administracji określonymi technologiami i usługami potrzebnymi do świadczenia usług dla klientów
-
edukowanie klientów o tym, jak działają istniejące produkty i nowe rozwiązania oraz jak mogą przyczynić się do rozwoju ich biznesu
-
informowanie klientów o nadchodzących aktualizacjach/zmianach w nadzorowanych platformach i systemach
-
prowadzenie szkoleń produktowych dla przedstawicieli klientów i partnerów, dzielenie się wiedzą biznesową, techniczną i produktową
-
pełnienie roli rzecznika klienta w celu zapewnienia, że eskalacji klienta zostaną rozwiązane w odpowiednim czasie
-
ścisła współpraca z zespołem Deliver Managerów odpowiedzialnych za wdrażane rozwiązania IT oraz relacje z klientami
Wymagania
-
doświadczenie w pracy z narzędziami Jira Service Management, ServiceNow lub podobnym systemem ITSM
-
umiejętność rozsądnego oszacowania czasu na zadania, a następnie dotrzymanie terminów wyznaczonych przez te szacunki oraz zdolność do szybkiego i skutecznego ustalania priorytetów wielu żądań
-
doświadczenie w roli kierownika ds. usług/wsparcia technicznego w branży IT
-
doświadczenie zawodowe z tradycyjnymi systemami i rozwiązaniami IT, takimi jak systemy poczty elektronicznej, rozwiązania dla grup roboczych, sieci komunikacyjne, rozwiązania bezpieczeństwa i infrastruktura operacyjna SW/HW (Jira, SNOW itp.)
-
silna umiejętność organizowania harmonogramu pracy, aby zawsze dotrzymywać terminów
-
wykształcenie wyższe, kierunków informatycznych lub pokrewnych
-
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 2 lata
-
min. podstawowa znajomość relacyjnych baz danych (preferowany MS SQL)
-
zdolność analitycznego myślenia
-
znajomość zagadnień związanych z efektywnym release management
-
umiejętność rozwiązywania problemów technicznych
-
znajomość języka angielskiego umożliwiająca samodzielne korzystanie z dokumentacji technicznej oraz komunikację z innymi członkami zespołu
Mile widziane
-
praktyczna znajomość technologii frontendowych lub backendowych
-
doświadczenie w pracy w środowisku zwinnym (Agile Scrum)
Oferujemy
-
ciekawe i ambitne projekty - brak rutyny i powtarzalności działań
-
możliwość realizowania międzynarodowych projektów
-
atrakcyjny pakiet szkoleń specjalistycznych i jasna ścieżka rozwoju kariery
-
doskonałą atmosferę pracy, w tym m. in. wyjazdy integracyjne i zespołowe spotkania okolicznościowe, hackathony
-
atmosferę pracy możliwie najbardziej zbliżoną do start-upu w ramach dużej korporacji