Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
PwC
Data aktualizacji: 2023-03-02
Warszawa, mazowieckie
IT, Konsulting, Analiza
angielski
Data aktualizacji: 2023-03-02
PwC to sieć ponad 250 000 tysięcy pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.

Job Description & Summary

W ramach działu Data Analytics - zespół rozwiązań informatycznych świadczy projekty doradcze
w obszarze IT głównie dla instytucji z sektora finansowego zarówno w Polsce jak i zagranicą.
Jako część globalnej sieci PwC realizujemy usługi wsparcia merytorycznego projektów IT takie jak: analiza i opracowanie specyfikacji funkcjonalnej, analiza danych w systemach źródłowych, definiowanie wymagań biznesowych, projektowanie, budowa, implementacja i obsługa powdrożeniowa systemów informatycznych dedykowanych do obsługi nowoczesnych procesów biznesowych, wsparcie w testach użytkowników końcowych UAT, tworzenie aplikacji mobilnych.
Jako część działu Data Analytics będziesz miał/a możliwość zastosowania w praktyce wiedzy biznesowej i technicznej korzystając z wsparcia najlepszych ekspertów w danej dziedzinie.

IT Maintenance and Support Expert w zespole Data Analytics (freelance)

 

Rola

  • przywództwo oraz aktywny rozwój działu wsparcia i utrzymania aplikacji kierowanych do klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych organizacji

  • praca w złożonych środowiskach technicznych z procedurami zarządzania usługami IT.

  • obsługa globalnych usług SaaS

  • zapewnienie przemyślanego przywództwa w zakresie administracji określonymi technologiami i usługami potrzebnymi do świadczenia usług dla klientów

  • edukowanie klientów o tym, jak działają istniejące produkty i nowe rozwiązania oraz jak mogą przyczynić się do rozwoju ich biznesu

  • informowanie klientów o nadchodzących aktualizacjach/zmianach w nadzorowanych platformach i systemach

  • prowadzenie szkoleń produktowych dla przedstawicieli klientów i partnerów, dzielenie się wiedzą biznesową, techniczną i produktową

  • pełnienie roli rzecznika klienta w celu zapewnienia, że ​​eskalacji klienta zostaną rozwiązane w odpowiednim czasie

  • ścisła współpraca z zespołem Deliver Managerów odpowiedzialnych za wdrażane rozwiązania IT oraz relacje z klientami

 

Wymagania

  • doświadczenie w pracy z narzędziami Jira Service Management, ServiceNow lub podobnym systemem ITSM

  • umiejętność rozsądnego oszacowania czasu na zadania, a następnie dotrzymanie terminów wyznaczonych przez te szacunki oraz zdolność do szybkiego i skutecznego ustalania priorytetów wielu żądań

  • doświadczenie w roli kierownika ds. usług/wsparcia technicznego w branży IT

  • doświadczenie zawodowe z tradycyjnymi systemami i rozwiązaniami IT, takimi jak systemy poczty elektronicznej, rozwiązania dla grup roboczych, sieci komunikacyjne, rozwiązania bezpieczeństwa i infrastruktura operacyjna SW/HW (Jira, SNOW itp.)

  • silna umiejętność organizowania harmonogramu pracy, aby zawsze dotrzymywać terminów

  • wykształcenie wyższe, kierunków informatycznych lub pokrewnych

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 2 lata

  • min. podstawowa znajomość relacyjnych baz danych (preferowany MS SQL)

  • zdolność analitycznego myślenia

  • znajomość zagadnień związanych z efektywnym release management

  • umiejętność rozwiązywania problemów technicznych

  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca samodzielne korzystanie z dokumentacji technicznej oraz komunikację z innymi członkami zespołu

 

Mile widziane

  • praktyczna znajomość technologii frontendowych lub backendowych

  • doświadczenie w pracy w środowisku zwinnym (Agile Scrum)

 

Oferujemy

  • ciekawe i ambitne projekty - brak rutyny i powtarzalności działań

  • możliwość realizowania międzynarodowych projektów 

  • atrakcyjny pakiet szkoleń specjalistycznych i jasna ścieżka rozwoju kariery

  • doskonałą atmosferę pracy, w tym m. in. wyjazdy integracyjne i zespołowe spotkania okolicznościowe, hackathony

  • atmosferę pracy możliwie najbardziej zbliżoną do start-upu w ramach dużej korporacji

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., lub inna spółka z sieci PwC, do której kierowana jest aplikacja - lista spółek: https://www.pwc.pl/pl/o-nas/lista-spolek-pwc.html z siedzibą w Warszawie (00-633) przy ul. Polnej 11 (dalej jako: PwC lub administrator). Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji na oferowane stanowisko. Po wyrażeniu odrębnej zgody, dane osobowe będą przetwarzane również w celu udziału w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez PwC oraz wysyłania powiadomień o ofertach pracy w PwC i o wydarzeniach związanych z pracą, które organizowane są przez PwC lub z udziałem PwC (np. targi pracy). Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w Polityce Prywatności.