Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2022-12-28
Customer Service Supervisor
Nr ref. 193930/8567
Warszawa, mazowieckie
Obsługa klienta, Zakupy, Logistyka
angielski
Data aktualizacji: 2022-12-28
Goldman Recruitment
Customer Service Supervisor
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, firmy o zasięgu międzynarodowym, poszukujemy kandydata na stanowisko Customer Service Supervisor.


Customer Service Supervisor

Customer Service Supervisor

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 193930/8567

Opis stanowiska:
  • organizacja pracy Działu Customer Service dla klientów B2B,
  • codzienna kontrola wszystkich zadań związanych z pracą CS w Centrali oraz dedykowanych Pracowników w pozostałych DC, oraz koordynacja współpracy jednostki z pozostałymi Działami,
  • ścisła współpraca z klientami mająca na celu poprawienie relacji,
  • obsługa procesu reklamacji, wystawiania faktur oraz dostarczania wymaganej dokumentacji do klientów,
  • udział w strategicznych i operacyjnych spotkaniach z klientami,
  • nadzór nad procesem zgłaszania i rozwiązywania bieżących problemów zgłaszanych przez klientów,
  • zarządzanie pracą Pracowników CS od strony administracyjnej, bieżące monitorowanie wyników, oceny pracownicze,
  • zarządzanie budżetem działu CS,
  • kreowanie i wdrażanie nowych rozwiązań usprawniających pracę CS,
  • optymalizacje w procesach obsługi klienta (w tym digitalizacja, automatyzacja),
  • szkolenie pracowników CS,
  • nadzór nad archiwizacją dokumentacji,
  • tworzenie analiz i raportów dla klientów oraz dla Zarządu Spółki.
Wymagania:
  • min. 3 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku,
  • doświadczenie w obszarze procesów logistycznych,
  • wysoko rozwinięte umiejętności motywowania pracowników,
  • wysoko rozwinięte umiejętności planowania i organizacji pracy,
  • wysoka kreatywność i proaktywność w działaniu,
  • silne zorientowanie na potrzeby klienta,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1.
Oferta obejmuje:
  • praca w modelu hybrydowym,
  • prywatna opieka medyczna,
  • dofinansowanie do zajęć sportowych,
  • ubezpieczenie na życie,
  • dofinansowanie do nauki języków obcych,
  • dofinansowanie do wypoczynku.
 
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Kierownik
Języki
angielski

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole