Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2022-11-30
Customer Service Supervisor
Nr ref. 193930/8567
Aplikuj
Warszawa, mazowieckie
Obsługa klienta, Zakupy, Logistyka
angielski
Data aktualizacji: 2022-11-30 Aplikuj
Goldman Recruitment
Customer Service Supervisor
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, firmy o zasięgu międzynarodowym, poszukujemy kandydata na stanowisko Customer Service Supervisor.


Customer Service Supervisor

Customer Service Supervisor

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 193930/8567

Opis stanowiska:
  • organizacja pracy Działu Customer Service dla klientów B2B,
  • codzienna kontrola wszystkich zadań związanych z pracą CS w Centrali oraz dedykowanych Pracowników w pozostałych DC, oraz koordynacja współpracy jednostki z pozostałymi Działami,
  • ścisła współpraca z klientami mająca na celu poprawienie relacji,
  • obsługa procesu reklamacji, wystawiania faktur oraz dostarczania wymaganej dokumentacji do klientów,
  • udział w strategicznych i operacyjnych spotkaniach z klientami,
  • nadzór nad procesem zgłaszania i rozwiązywania bieżących problemów zgłaszanych przez klientów,
  • zarządzanie pracą Pracowników CS od strony administracyjnej, bieżące monitorowanie wyników, oceny pracownicze,
  • zarządzanie budżetem działu CS,
  • kreowanie i wdrażanie nowych rozwiązań usprawniających pracę CS,
  • optymalizacje w procesach obsługi klienta (w tym digitalizacja, automatyzacja),
  • szkolenie pracowników CS,
  • nadzór nad archiwizacją dokumentacji,
  • tworzenie analiz i raportów dla klientów oraz dla Zarządu Spółki.
Wymagania:
  • min. 3 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku,
  • doświadczenie w obszarze procesów logistycznych,
  • wysoko rozwinięte umiejętności motywowania pracowników,
  • wysoko rozwinięte umiejętności planowania i organizacji pracy,
  • wysoka kreatywność i proaktywność w działaniu,
  • silne zorientowanie na potrzeby klienta,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1.
Oferta obejmuje:
  • praca w modelu hybrydowym,
  • prywatna opieka medyczna,
  • dofinansowanie do zajęć sportowych,
  • ubezpieczenie na życie,
  • dofinansowanie do nauki języków obcych,
  • dofinansowanie do wypoczynku.