Dla naszego Klienta, firmy o zasięgu międzynarodowym, poszukujemy kandydata na stanowisko Customer Service Supervisor.
Customer Service Supervisor
Opis stanowiska:
- organizacja pracy Działu Customer Service dla klientów B2B,
- codzienna kontrola wszystkich zadań związanych z pracą CS w Centrali oraz dedykowanych Pracowników w pozostałych DC, oraz koordynacja współpracy jednostki z pozostałymi Działami,
- ścisła współpraca z klientami mająca na celu poprawienie relacji,
- obsługa procesu reklamacji, wystawiania faktur oraz dostarczania wymaganej dokumentacji do klientów,
- udział w strategicznych i operacyjnych spotkaniach z klientami,
- nadzór nad procesem zgłaszania i rozwiązywania bieżących problemów zgłaszanych przez klientów,
- zarządzanie pracą Pracowników CS od strony administracyjnej, bieżące monitorowanie wyników, oceny pracownicze,
- zarządzanie budżetem działu CS,
- kreowanie i wdrażanie nowych rozwiązań usprawniających pracę CS,
- optymalizacje w procesach obsługi klienta (w tym digitalizacja, automatyzacja),
- szkolenie pracowników CS,
- nadzór nad archiwizacją dokumentacji,
- tworzenie analiz i raportów dla klientów oraz dla Zarządu Spółki.
Wymagania:
- min. 3 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku,
- doświadczenie w obszarze procesów logistycznych,
- wysoko rozwinięte umiejętności motywowania pracowników,
- wysoko rozwinięte umiejętności planowania i organizacji pracy,
- wysoka kreatywność i proaktywność w działaniu,
- silne zorientowanie na potrzeby klienta,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1.
Oferta obejmuje:
- praca w modelu hybrydowym,
- prywatna opieka medyczna,
- dofinansowanie do zajęć sportowych,
- ubezpieczenie na życie,
- dofinansowanie do nauki języków obcych,
- dofinansowanie do wypoczynku.