Specjalista ds. kadr i płac
Twój zakres obowiązków
-
samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej oraz obsługa pracowników ww. obszarze
-
samodzielne przygotowywanie oraz naliczanie wynagrodzeń dla różnych form zatrudnienia (umowa o pracę, umowa zlecenia)
-
przygotowywanie rozliczeń oraz terminowej sprawozdawczość w zakresie ZUS (Płatnik), PDOF, GUS, PFRON, PIT
-
sporządzanie korekt ZUS dotyczących dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych
-
obsługa administracyjna egzekucji komorniczych pracowników zatrudnionych na umowę o pracę i umowę zlecenie
-
przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo-płacowych
Nasze wymagania
-
wykształcenie wyższe
-
znajomość przepisów prawa pracy oraz znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych oraz umiejętności praktycznego ich zastosowania
-
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 2 lata) najlepiej w firmie zatrudniającej pow. 300 pracowników
-
bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel)
-
znajomość programu TETA mile widziana, Płatnik
-
komunikatywność, doskonała organizacja pracy, umiejętność szybkiego uczenia się