Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Dyrektor Departamentu Sprzedaży Agencyjnej

Rekrutacja zdalna

Dyrektor

Pełny etat

angielski

Średnia firma

Specjalizacje oferty
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, jednej z wiodących Spółek na rynku Instytucji Finansowych, poszukuję pełnego zaangażowania i pasji do swojej pracy, Dyrektora Departamentu Sieci Agencyjnej.


Dyrektor Departamentu Sprzedaży Agencyjnej

Dyrektor Departamentu Sprzedaży Agencyjnej

Miejsce pracy: mazowieckie
Nr ref. 193981/8621

Opis stanowiska:
  • zarządzanie zespołami Departamentu Sprzedaży Agencyjnej mające na celu realizację przyjętych planów sprzedaży i ciągłą poprawę wyniku finansowego,
  • zapewnienie efektywnej pracy podległych zespołów m.in. poprzez zarządzanie i nadzorowanie pracy zespołów, wsparcie merytoryczne, motywowanie i dbanie o rozwój pracowników,
  • budowa programów motywacyjnych dla podległych zespołów oraz agentów,
  • raportowanie wewnętrzne i zewnętrzne, analiza wyników sprzedażowych,
  • rozwój sprzedaży produktów w kanale muliagencyjnym poprzez pozyskiwanie nowych agentów oraz zarządzanie współpracą z obecnymi agentami,
  • odpowiedzialność za wdrażanie kluczowych/strategicznych zmian w procesach sprzedażowych w Pionie Sprzedaży Agencyjnej mających wpływ na współpracę z agentami,
  • nadzór nad agentami w zakresie efektywności, wyników sprzedaży i poziomu kosztów,
  • zarządzanie kampaniami sprzedażowymi mającymi na celu realizację przyjętych planów sprzedażowych,
  • przygotowywanie planu i realizowanie zaakceptowanego budżetu departamentu przy szczególnym uwzględnieniu jego efektywności.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, ubezpieczenia, ekonomia),
  • minimum 5 lat doświadczenia w pracy na stanowiskach związanych z zarządzaniem strukturami sprzedaży produktów ubezpieczeniowych (preferowane ubezpieczenia majątkowe),
  • bardzo dobra znajomość rynku ubezpieczeniowego,
  • umiejętność przekładania procesów biznesowych na wymagania technologiczne,
  • wysokie umiejętności tworzenia prezentacji i interpretacji wyników sprzedażowych (analiza danych, raportowanie),
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • doskonała umiejętność organizacji własnej pracy i zarządzania zespołem,
  • znajomość języka angielskiego – poziom komunikatywny,
  • prawo jazdy kat. B.
Oferta obejmuje:
  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
  • samochód służbowy inne potrzebne narzędzia,
  • ubezpieczenie i opiekę medyczną.