Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2022-11-18
Kraków, małopolskie
Księgowość
angielski
Data aktualizacji: 2022-11-18 Aplikuj
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, nowego SSC międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy kandydatów zainteresowanych objęciem stanowiska 


Finance Process Improvement Specialist

Finance Process Improvement Specialist

Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 194026/8664

Opis stanowiska:
  • usprawnienie i standaryzacja procesów,
  • prowadzenie szkoleń z zakresu funkcjonalności systemu,
  • wsparcie we wdrażaniu narzędzi księgowych,
  • współudział w budowaniu scenariuszy i testowaniu podczas wdrażania narzędzi księgowych,
  • zrozumienie i tworzenie map procesów dla jednostek grupy.
Wymagania:
  • min. 2 lata doświadczenia w finansach w międzynarodowym środowisku (preferowane SSC/BPO),
  • biegła znajomość programu MS Excel,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2+),
  • gotowość do rozwoju w obszarze doskonalenia procesów,
  • podstawowa znajomość lub gotowość do nauki Power BI.
Oferta obejmuje:
  • możliwości rozwoju i kariery w nowoczesnej organizacji,
  • pracę w międzynarodowym środowisku,
  • system My Benefit i Multisport,
  • elastyczny czas pracy i home office - model hybrydowy.