Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2022-12-01
Biała Podlaska, lubelskie
Księgowość, Administracja
angielski
Data aktualizacji: 2022-12-01 Aplikuj
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, firmy o profilu produkcyjnym zlokalizowanej w okolicach Radzynia Podlaskiego, poszukujemy  


Specjalista ds. Kadr i Administracji Księgowej

Specjalista ds. Kadr i Administracji Księgowej

Miejsce pracy: Biała Podlaska
Nr ref. 194031/8697

Opis stanowiska:
  • prowadzenie akt osobowych pracowników w formie papierowej,
  • sporządzanie dokumentacji pracowniczej, w tym zaświadczenia o zatrudnieniu, świadectwa pracy,
  • monitorowanie terminów związanych z zatrudnieniem: umowy o pracę, badania okresowe oraz szkolenia BHP,
  • ustalanie uprawnień pracowniczych (m.in. urlopy, okresy wypowiedzenia),
  • rejestracja i rozliczanie czasu pracy pracowników,
  • przygotowywanie danych kadrowych do sprawozdań GUS,
  • przygotowanie w ustalonych terminach raportu rezerw urlopowych,
  • obsługa benefitów oraz zapytań pracowniczych,
  • bieżące wsparcie merytoryczne z zakresu zagadnień kadrowych,
  • bieżące oradztwo z zakresu prawa pracy,
  • wsparcie przy procesie zatrudniania pracowników,
  • sporządzanie regulaminów i procedur wewnętrznych,
  • prawidłowe i terminowe naliczanie wynagrodzeń dla pracowników,
  • sporządzanie wymaganych prawem deklaracji z tytułu zobowiązań ustawowych wobec US, ZUS i PFRON,
  • bieżące dokumentowanie transakcji księgowych,
  • bieżąca współpraca z biurem rachunkowym.
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy i wiedza z zakresu zagadnień kadrowo-płacowych,
  • znajomość przepisów dotyczących ustawy o rachunkowości,
  • praktyczna znajomość pakietu Ms Office,
  • wysokie umiejętności komunikacyjne, bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem,
  • znajomość systemu Optima - będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość języka angielskiego - będzie dodatkowym atutem.
Oferta obejmuje:
  • przyjazne środowisko pracy,
  • ubezpieczenie zdrowotne,
  • bogaty system benefitów, m.in. bony finansowe.