Dla naszego Klienta, producenta systemów filtrujących, poszukujemy osoby na stanowisko
HR Business Partner
Opis stanowiska:
- doradztwo i wsparcie we wszystkich działaniach związanych z zasobami ludzkimi, zapewniając przestrzeganie przepisów prawnych i najlepszych praktyk,
- bliska współpraca z kadrą menedżerską w realizacji celów biznesowych i aktywne wspieranie w podejmowaniu decyzji personalnych,
- zapewnienie skutecznej realizacji zadań i procesów z zakresu rekrutacji, szkoleń i rozwoju, onboardingu, oceny okresowej,
- prowadzenie i wdrażanie korporacyjnych i lokalnych projektów HR,
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy wewnątrz i na zewnątrz organizacji oraz udział w wydarzeniach promujących pracodawcę,
- współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami,
- raportowanie kluczowych wskaźników personalnych, przygotowywanie analiz i rekomendacji,
- doskonalenie obecnie funkcjonujących procesów personalnych.
Wymagania:
- doświadczenie na stanowisku HRBP w zakładzie produkcyjnym,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: psychologia, socjologia, ZZL, zarządzanie),
- umiejętność analitycznego myślenia, przygotowywania raportów, analiz oraz rekomendacji zmian,
- umiejętność pracy w dynamicznym środowisku,
- umiejętność pracy w złożonym i szybko zmieniającym się środowisku pracy,
- doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów HR-owych,
- doskonałe umiejętnościami komunikacyjne oraz nastawienie na Klienta wewnętrznego.
Oferta obejmuje:
- pracę w międzynarodowej firmie i środowisku,
- dodatkowe benefity (opieka medyczna, ubezpieczenie, PPK),
- możliwość uczestnictwa w szkoleniach.