Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
PwC
Data aktualizacji: 2022-12-08
TalentLink Support Analyst
Nr ref. 392264WD
Warszawa, mazowieckie
Konsulting, Analiza
angielski
Data aktualizacji: 2022-12-08
PwC to sieć ponad 250 000 tysięcy pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.

Job Description & Summary

Responsible for coordinating and overseeing the actioning and resolution of assigned service issues/tickets. Reporting to the TalentLink Service Delivery Lead with a dotted line to the TalentLink Solutions Architect Lead.

TalentLink Support Analyst

Workplace: Warszawa/Remote

 

Essential responsibilities:

  • Provide day-to-day end-user second level support for TalentLink application

  • Identify the workaround/solution and resolve incident within the agreed service levels

  • Provide guidance on alternative resolutions on recurring or ongoing issues

  • Document troubleshooting or resolution steps

  • Work with the Service Desks to provide updates to the user, on the status of the incident

  • Engage and coordinate with the vendor, when required

  • Invoke escalation processes; involve multiple resolver groups, as needed

 

Required Skills:

  • Good knowledge of SQL

  • Knowledge of ITIL processes 

  • Experience with ITSM systems (ServiceNow)

  • Microsoft Server knowledge

  • RESTful API, PowerShell and automation knowledge will be an added advantage

  • At least 2-3 years of experience in support area

  • Excellent analytical and problem-solving skills

  • Strong communication and interpersonal skills

  • Fluency in English – both written and spoken

  • Quick learning ability with will to upskill in technical area

  • Basic experience with TalentLink (Retain) application would be an additional advantage

 

Our Offer:

  • Career development and professional growth in a global team setting

  • Opportunity to work with the latest technologies and cloud-based platforms

  • Ability to pursue further professional development - access to the multiple trainings provided by PwC

  • Participation in multi-territory activities within the cross platform support area

  • Competitive salary and benefits package, including private healthcare, life and disability insurance, attractive voucher program

  • Inspiring and friendly work environment

  • Career development plan tailored to your preferences and ambitions

  • Flexible working arrangements based on the Polish Labor Law regulations including hybrid or remote model of work 

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., lub inna spółka z sieci PwC, do której kierowana jest aplikacja - lista spółek: https://www.pwc.pl/pl/o-nas/lista-spolek-pwc.html z siedzibą w Warszawie (00-633) przy ul. Polnej 11 (dalej jako: PwC lub administrator). Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji na oferowane stanowisko. Po wyrażeniu odrębnej zgody, dane osobowe będą przetwarzane również w celu udziału w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez PwC oraz wysyłania powiadomień o ofertach pracy w PwC i o wydarzeniach związanych z pracą, które organizowane są przez PwC lub z udziałem PwC (np. targi pracy). Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w Polityce Prywatności.