Obowiązki:
- Asystowanie w przygotowaniu, a finalnie przygotowywanie miesięcznych raportów finansowych
- Komunikacja i współpraca z innymi działami w celu pozyskania danych niezbędnych do wykonania raportów miesięcznych
- Wprowadzanie danych do systemu księgowego (InSERT, Access) i praca w ERP w celu przygotowania raportów miesięcznych/tygodniowych
- Odpowiadanie na zapytania finansowe poprzez gromadzenie i interpretację danych
- Zbieranie informacji do tygodniowych i miesięcznych raportów dotyczących przepływu środków pieniężnych
- Wystawianie faktur sprzedaży i pilnowanie terminowych płatności
- Księgowanie faktur zakupu
- Przechowywanie i składanie dokumentów finansowych
- Pomoc w przygotowaniu i docelowo przygotowywanie sprawozdań podatkowych
- Uzgadnianie transakcji bankowych
- Pomoc we wdrażaniu procedur finansowych we wszystkich działach w spółce (produkcja, handel, HR)
- Kontakt i współpraca w obrębie działu oraz z głównym księgowym grupy
Wymagania:
- Kwalifikacje zawodowe w zakresie księgowości z 3-5-letnim doświadczeniem w obsłudze rachunków wielooddziałowych/oddziałowych/firmowych, i w pracy w systemach księgowych a także w ERP
- Język angielski w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację (raportowanie, spotkania grup, komunikacja z bezpośrednim przełożonym, a także z zarządem spółki)
- Umiejętności planowania i organizacji niezbędne do zapewnienia realizacji celów i terminów wydziałowych i biznesowych, przy jednoczesnym zapewnieniu integralności firmy
- Umiejętności komunikacyjne, niezbędne we współpracy z działami i innymi oddziałami spółki
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie, w oparciu o umowę o prace, we wrocławskim oddziale firmy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Benefity pracownicze (opieka medyczna, karta Multisport, prywatne ubezpieczenie)
- Praca w profesjonalnym środowisku, w międzynarodowej firmie otwartej na wielokulturowość i nastawionej na rozwój.
Chętnych zapraszamy do wysyłania CV