Job Description & Summary
Zespół People&Organisation jest częścią globalnej sieci PwC. Pomaga klientom wdrażać transformację organizacyjną, zarządzać pracą ludzi i zespołów oraz oraz ryzykiem związanym z kapitałem ludzkim.
Aktualnie, w związku z rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Starsza Konsultantka/Starszy Konsultant
Lokalizacja: Polska
Rola:
-
Kierowanie procesem zarządzania zmianą oraz opracowanie i wdrożenie planu zarządzania zmianą,
-
Komunikacja z zainteresowanymi stronami w celu zapewnienia zrozumienia procesu i planu zmian,
-
Ułatwianie komunikacji między wszystkimi zainteresowanymi stronami zaangażowanymi w proces zmian,
-
Zapewnienie, że wszystkie zainteresowane strony są świadome swoich obowiązków podczas procesu zmian,
-
Monitorowanie postępów w realizacji celów określonych w planie
-
Składanie sprawozdań z postępów w realizacji celów określonych w planie,
-
Monitorowanie i zgłaszanie wszelkich zagrożeń lub kwestii pojawiających się w trakcie realizacji planu.
Profil Kandydata:
-
Min. 5 lat doświadczenia w realizacji prac projektowych z zakresu zarządzania zmianą lub podobnych,
-
Dobrą znajomość metod prac warsztatowych, wykorzystujących podejście “design thinking” lub podobne,
-
Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym,
-
Mile widziane doświadczenie w pracach dla klientów zewnętrznych.
Oferujemy:
-
Możliwość realizowania ambitnych i ciekawych projektów w międzynarodowym środowisku,
-
Udział w rozwoju metod zarządzania zmianą oraz w tworzeniu dedykowanych rozwiązań technologicznych,
-
Profesjonalne wsparcie specjalistów PwC w trakcie wykonywania zadań,
-
Możliwość poszerzenia doświadczenia zawodowego i własnego rozwoju w wiodącej firmie konsultingowej.