Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Capgemini Polska
Data aktualizacji: 2022-12-27
Kraków, małopolskie
BPO/SSC, Human Resources, Obsługa klienta, Administracja
angielski, francuski, niemiecki, węgierski
Data aktualizacji: 2022-12-27
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Pracownik działu HR z językiem: niemieckim/francuskim/węgierskim

Pracownik działu HR z językiem: niemieckim/francuskim/węgierskim


Proces rekrutacji na to stanowisko oraz szkolenia wprowadzające do pracy prowadzone są online.

Jakich kompetencji oczekujemy na start? 

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2)
  • Bardzo dobra znajomość drugiego języka (B2/C1)
  • Chęć rozwiązywania problemów związanych z HR
  • Umiejętność pracy z zespołem
  • Obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami firmy.

Na to stanowisko nie oczekujemy wcześniejszego doświadczenia zawodowego. Wystarczy Twoja chęć do nauki! Pracę rozpoczniesz od bogatego pakietu szkoleń, które pomogą Ci nabyć nowe kompetencje i wsparcia specjalistów, którzy chętnie podzielą się z Tobą wiedzą.  

Jakie obowiązki umożliwią Ci ciągły rozwój?

  • Kontakt z klientem obcojęzycznym (telefoniczny lub mailowy)
  • Obsługa procesów związanych z administracją HR i zapytań dot. Procedur i polityk HR
  • Aktualizowanie dokumentacji (mapy procesowe i procedury)
  • Obsługa klienta według najwyższych standardów

Jaka może być Twoja ścieżka rozwoju?

Karierę w naszej firmie rozpoczniesz od programu wdrożeniowego. Tam nauczysz się podstaw. Gdy zdobędziesz już wystarczające doświadczenie, możesz awansować w swojej roli lub zmienić stanowisko wybierając spośród wielu obszarów takich jak finanse, zarządzanie projektem, obsługa klienta, IT i wiele innych.  

Co dla Ciebie przygotowaliśmy?

Osobisty i zawodowy rozwój: 

  • Programy rozwojowe, zewnętrzne kursy, dofinansowanie edukacji i certyfikacji, platforma NEXT z darmowym dostępem do Pluralsight, TED talków, materiałów Coursera czy wirtualnych szkoleń (np. Excel, VBA, RPA, customer care).  
  • Możliwość wyboru godzin pracy dzięki różnorodności projektów (standard, zmiany popołudniowe, część etatu, praca zdalna). O możliwe opcje zapytaj swojego rekrutera.  

  
Naszą legendarną atmosferę: 

  • Nie obowiązuje nas sztywny dress code, mamy za to świetne communities (np. OUTfront, Women@Capgemini, Foreigners Community) i dostęp do zmieniających świat inicjatyw takich jak Program Grantowy. Jesteśmy dużą firmą z wyjątkową atmosferą - nawiązujemy przyjaźnie, dzielimy ważne momenty i tak po prostu, zwyczajnie się lubimy ;). 

  
I inne benefity: 

  • Prywatną opiekę medyczną, z możliwością wykupienia na preferencyjnych warunkach rozszerzenia o pakiet usług stomatologicznych. 
  • Prywatne ubezpieczenie na życie, z możliwością wykupienia na preferencyjnych warunkach rozszerzenia o pakiet onkologiczny. 
  • Dodatkowe bonusy za polecanie znajomych do pracy. 
  • Dostęp do audiobooków Inspiro i platformy Nais (bilety do kina, karta Multisport i inne). 
  • Biura w świetnych lokalizacjach, program leasingowy, carpooling i parkingi rowerowe.  

Kim jesteśmy?

Bycie jednym z nas oznacza ciągły rozwój między innymi wyjątkowymi ludźmi. To zespół, z którym chce się spędzać czas. Szkolenia i inicjatywy, dzięki którym możemy każdego dnia stawać się jeszcze lepszymi ekspertami.  
  
Capgemini to światowy lider w dziedzinie doradztwa, technologii i transformacji cyfrowej. Jedną z naszych jednostek biznesowych jest Business Services. Tworzą ją eksperci, świadczący naszym międzynarodowym klientom usługi z obszarów takich jak HR, finanse i księgowość, łańcuch dostaw, czy transformacja biznesowa.  
  
Chcesz dowiedzieć się o nas więcej? Zobacz krótkie wideo: https://youtu.be/K8v_UJ7CH8c 

Masz dodatkowe pytania dotyczące pracy w Capgemini? Sprawdź nasz profil na Instagramie @capgemini.pl lub odwiedź nasz profil na Facebooku (Capgemini Polska).