Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Specjalista ds. Zarządzania Doświadczeniem Klienta w Kanałach Elektronicznych

Rekrutacja zdalna

Specjalista

angielski

Duża firma

Umowa o pracę

Specjalizacje oferty
Specjalista ds. Zarządzania Doświadczeniem Klienta w Kanałach Elektronicznych

Specjalista ds. Zarządzania Doświadczeniem Klienta w Kanałach Elektronicznych

Miejsce pracy: Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Udział w kluczowych projektach w obszarze bankowości elektronicznej

  • Przygotowywanie założeń i specyfikacji dla rozwiązań usprawniających procesy w bankowości elektronicznej na podstawie feedbacku użytkowników

  • Proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań zwiększających poziom satysfakcji klienta z korzystania z bankowości elektronicznej

  • Analiza konkurencji, trendów rynkowych i najnowszych rozwiązań

  • Analiza zachowań i potrzeb klienta związanych z codziennym bankowaniem

  • Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby kierownictwa Bankowości Elektronicznej

  • Wprowadzanie nowych i aktualizacja istniejących treści na stronie internetowej Banku

Nasze wymagania

  • Znajomość procesów i produktów bankowości detalicznej

  • Znajomość zagadnień bankowości elektronicznej i mobilnej

  • Praktyczna znajomość programu MS Excel i MS PowerPoint na poziomie zaawansowanym

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienną komunikację

  • Zdolności analityczne i kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań

Mile widziane

  • Znajomość podstaw HTML/SQL

  • Znajomość systemu Jira i Confluence

To oferujemy

  • Udział w rozwojowych projektach i tworzeniu rozwiązań, które wyróżniają się na rynku pod względem innowacyjności i przyjazności dla Klienta

  • Interesujący i zróżnicowany zakres obowiązków, współpraca z wieloma jednostkami w Banku

  • Możliwość zdobycia doświadczenia i dalszego rozwoju w obszarze bankowości detalicznej

  • Pracę w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy

  • Umowę o pracę oraz prywatną opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego

  • Szeroką gamę benefitów pozapłacowych, w tym dostęp do popularnej platformy kafeteryjnej MyBenefit

  • Pracę w Centrali Banku Millennium w Warszawie (okolice metra Pole Mokotowskie) oraz kawiarnię Green Cafe Nero ze zniżkami dla Pracowników

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • inicjatywy dobroczynne
  • dostęp do platformy kafeteryjnej
  • parking rowerowy

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium