
Specjalista ds. Zarządzania Doświadczeniem Klienta w Kanałach Elektronicznych
Twój zakres obowiązków
-
Udział w kluczowych projektach w obszarze bankowości elektronicznej
-
Przygotowywanie założeń i specyfikacji dla rozwiązań usprawniających procesy w bankowości elektronicznej na podstawie feedbacku użytkowników
-
Proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań zwiększających poziom satysfakcji klienta z korzystania z bankowości elektronicznej
-
Analiza konkurencji, trendów rynkowych i najnowszych rozwiązań
-
Analiza zachowań i potrzeb klienta związanych z codziennym bankowaniem
-
Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby kierownictwa Bankowości Elektronicznej
-
Wprowadzanie nowych i aktualizacja istniejących treści na stronie internetowej Banku
Nasze wymagania
-
Znajomość procesów i produktów bankowości detalicznej
-
Znajomość zagadnień bankowości elektronicznej i mobilnej
-
Praktyczna znajomość programu MS Excel i MS PowerPoint na poziomie zaawansowanym
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienną komunikację
-
Zdolności analityczne i kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań
Mile widziane
-
Znajomość podstaw HTML/SQL
-
Znajomość systemu Jira i Confluence
To oferujemy
-
Udział w rozwojowych projektach i tworzeniu rozwiązań, które wyróżniają się na rynku pod względem innowacyjności i przyjazności dla Klienta
-
Interesujący i zróżnicowany zakres obowiązków, współpraca z wieloma jednostkami w Banku
-
Możliwość zdobycia doświadczenia i dalszego rozwoju w obszarze bankowości detalicznej
-
Pracę w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
-
Umowę o pracę oraz prywatną opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego
-
Szeroką gamę benefitów pozapłacowych, w tym dostęp do popularnej platformy kafeteryjnej MyBenefit
-
Pracę w Centrali Banku Millennium w Warszawie (okolice metra Pole Mokotowskie) oraz kawiarnię Green Cafe Nero ze zniżkami dla Pracowników
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- inicjatywy dobroczynne
- dostęp do platformy kafeteryjnej
- parking rowerowy
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!