Administrative Assistant | Risk Advisory
Kogo szukamy
- jesteś otwarta/y i lubisz kontakt z ludźmi;
- chcesz pracować w dobrej atmosferze;
- jesteś nastawiona/y na znajdowanie rozwiązań;
- jesteś dokładna/y;
- posiadasz umiejętności organizacyjne i jesteś samodzielna/y w pracy, ale nie martw się, jeśli będziesz potrzebować pomocy – pomożemy;
- potrafisz nadać odpowiedni priorytet powierzonym zadaniom;
- posiadasz dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne;
- płynnie władasz językiem angielskim;
- dobrze znasz pakiet Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint i Outlook);
- masz doświadczenie w pracy biurowej na podobnym stanowisku lub w pracy administracyjnej.
Twoja przyszła rola
- organizowanie podróży służbowych;
- rozliczanie wydatków służbowych;
- organizacja spotkań;
- zarządzanie kalendarzami;
- dbanie o poprawny obieg dokumentów;
- wsparcie dwóch zespołów w codziennych administracyjnych kwestiach.
To oferujemy
- model hybrydowy zakładający pracę w domu, jak i w biurze, przy czym praca w domu dominuje;
- elastyczność godzin pracy;
- doskonałą okazję zdobycia nowych kwalifikacji zawodowych, a także podnoszenie już posiadanych umiejętności;
- pracę z dwoma zespołami, które zajmują się tematami z zakresu zarządzania ryzykiem IT
- szeroka oferta szkoleń z zakresu umiejętności miękkich;
- otwartą, przyjazną atmosferę tworzoną przez ludzi, którzy zawsze są chętni do pomocy.
Zespół IT & Specialized Assurance koncentruje się na kwestiach związanych z zarządzaniem ryzykiem w obszarze technologii, analizy systemów IT w obszarze fuzji i przejęć, kontroli wewnętrznej, audytu IT oraz bezpieczeństwa.