Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
PwC
Data aktualizacji: 2023-01-25
Warszawa, mazowieckie
Konsulting, Analiza
angielski
Data aktualizacji: 2023-01-25
PwC to sieć ponad 250 000 tysięcy pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.

Job Description & Summary

A career in Information Technology, within Internal Firm Services, will provide you with the opportunity to support our core business functions by deploying applications that enable our people to work more efficiently and deliver the highest levels of service to our clients. Our Information Technology Generalist - Practice Support team focuses on managing the design and implementation of technology infrastructure within PwC, developing and enhancing internal applications, and providing technology tools that help create a competitive advantage for PwC to drive strategic business growth.

Global Application Support Analyst (L&D)

Workplace: Warszawa/#Remote


Job Description & Summary:

Responsible for coordinating and overseeing the actioning and resolution of assigned service issues/tickets. Reporting to the Global Application Management Services L&D Lead

Essential responsibilities:

  • Provide day-to-day second level support for globally used applications (Learning & Development area)

  • Identify the workaround/solution and resolve incident within the agreed service levels

  • Provide guidance on alternative resolutions on recurring or ongoing issues

  • Document troubleshooting or resolution steps

  • Work with the Service Desks to provide updates to the user, on the status of the incident

  • Engage and coordinate with the vendor, when required

  • Invoke escalation processes; involve multiple resolver groups, as needed

Required Skills:

  • Documented experience in support area

  • Very good analytical and problem-solving skills

  • Strong communication and interpersonal skills

  • Advanced English – both written and spoken

  • Quick learning ability with will to upskill in technical area

  • Basic knowledge of ITIL processes

  • Experience with any LMS Systems, especially Cornerstone OnDemand platform would be an additional advantage

Our Offer:

  • Career development and professional growth in a global team setting

  • Opportunity to work with the latest technologies and cloud-based platforms

  • Ability to pursue further professional development - access to the multiple trainings provided by PwC

  • Participation in multi-territory activities within the cross platform support area

  • Competitive salary and benefits package, including private healthcare, life and disability insurance, attractive voucher program

  • Inspiring and friendly work environment

  • Career development plan tailored to your preferences and ambitions

  • Flexible working arrangements based on the Polish Labor Law regulations including hybrid or remote model of work 

With any queries please contact pl_ITrecruitment@pwc.com with job title in the subject.

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., lub inna spółka z sieci PwC, do której kierowana jest aplikacja - lista spółek: https://www.pwc.pl/pl/o-nas/lista-spolek-pwc.html z siedzibą w Warszawie (00-633) przy ul. Polnej 11 (dalej jako: PwC lub administrator). Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji na oferowane stanowisko. Po wyrażeniu odrębnej zgody, dane osobowe będą przetwarzane również w celu udziału w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez PwC oraz wysyłania powiadomień o ofertach pracy w PwC i o wydarzeniach związanych z pracą, które organizowane są przez PwC lub z udziałem PwC (np. targi pracy). Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w Polityce Prywatności.