W PwC naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i rozwiązywanie kluczowych problemów.
Jesteśmy siecią firm działającą w 155 krajach. Zatrudniamy ponad 284 tys. osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Senior HR Business Partner
Miejsce pracy: Warszawa (praca w modelu hybrydowym)
Rola:
Strategiczne oraz operacyjne wsparcie kadry zarządzającej jednej z linii serwisowych, w obszarze związanym z HR a w szczególności:
-
współtworzenie strategii zarządzania zasobami ludzkimi wspierającej organizację w osiąganiu celów biznesowych;
-
odpowiedzialność za kompleksowe wsparcie wewnętrznych klientów firmy w procesach HR, tj. wsparcie w sprawach z zakresu oceny pracy i rozwoju pracowników, relacji pracowniczych, prawa pracy i in.
-
rekomendowanie i podejmowanie działań zmierzających do podnoszenia zaangażowania i efektywności pracowników;
-
wdrażanie polityki i procesów HR, dbanie o przepływ informacji wewnątrz działu HR oraz ścisła współpraca z pozostałymi zespołami HR (Recruitment & Attraction, Learning & Development, Reward & People Analytics, Employee Experience)
-
monitorowanie kluczowych wskaźników HR oraz rekomendowanie działań na tej podstawie;
-
doradztwo w obszarze kosztów ludzkich oraz realizacja procesu budżetowania i forecastowania;
-
wprowadzanie narzędzi i rozwiązań ułatwiających zarządzanie różnymi obszarami i procesami HR w spółce;
-
wspieranie współpracy zespołowej oraz komunikacji wewnętrznej;
-
prowadzenie projektów i/lub uczestniczenie w wewnętrznych projektach HR.
Profil:
-
min. 5 lata pracy na stanowisku HR Business Partnera w dużej i dynamicznej firmie o strukturze macierzowej;
-
doświadczenie w pracy z top managementem oraz wieloma klientami wewnętrznymi;
-
wysoka świadomość biznesowa i zdolność strategicznego myślenia;
-
znajomość narzędzi, najlepszych praktyk i trendów HR na rynku;
-
bardzo wysokie zdolności interpersonalne m.in. umiejętność negocjacji i argumentacji, umiejętność budowania relacji i wywierania wpływu, umiejętności strategicznego myślenia oraz umiejętność prezentacji;
-
bardzo dobre zdolności analityczne
-
świetnie umiejętności organizacyjne i dynamizm w działaniu;
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego (wykorzystywana w pracy);
-
znajomość narzędzi Google - mile widziana
-
wykształcenie wyższe.
Nasza oferta:
-
szerokie możliwości rozwoju zawodowego w wiodącej firmie doradczej, wśród wysokiej klasy specjalistów z doświadczeniem w najbardziej renomowanych firmach;
-
praca w zgranym i dynamicznym zespole;
-
bogaty pakiet benefitów.
W przypadku wystąpienia problemów przy składaniu aplikacji skontaktuj się z nami pod adresem mailowym: pl_karieraeksperta@pwc.com
Uprzejmie informujemy, iż adres mailowy pl_karieraeksperta@pwc.com nie służy do przesyłania aplikacji.