Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2023-04-13
Chief Accountant
Nr ref. 194260/9028
Kraków, małopolskie
Księgowość
angielski
Data aktualizacji: 2023-04-13
Goldman Recruitment
Chief Accountant
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowego holdingu inwestycyjnego, poszukujemy kandydatów na stanowisko Samodzielnej Księgowej. Siedziba firmy mieści się w Krakowie (praca hybrydowa).


Chief Accountant

Chief Accountant

Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 194260/9028

Opis stanowiska:
  •  samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstwa zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz stosownymi przepisami podatkowymi,
  • sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym i merytorycznym dokumentów księgowych,
  • przygotowywanie deklaracji i rozliczeń z urzędami podatkowymi, w tym weryfikacja rozliczeń z urzędami podatkowymi w krajach zarejestrowania do podatku VAT i CIT,
  • przygotowanie księgowań, raportów i sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat),
  • księgowanie rozliczeń przychodów i kosztów kontraktów długoterminowych.
Wymagania:
  • minimum 4-letnie doświadczenie na stanowisku Samodzielnej/Starszej Księgowej,
  • wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość),
  • bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych CIT, VAT, WHT,
  • biegła znajomość języka angielskiego (min. B2),
  • doświadczenie w pracy z systemami klasy ERP będzie atutem,
  • samodzielność w zakresie realizacji powierzonych zadań oraz odpowiedzialność za ich wykonanie.
Oferta obejmuje:
  • udział w rozwoju działu księgowego, procesów i procedur,
  • rozwój kompetencji merytorycznych i zarządczych,
  • pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, Multisport),
  • praca w trybie hybrydowym.