
A career in Administration and Secretarial Services, within Internal Firm Services, will give you with the opportunity to provide administrative support to PwC employees. You’ll focus on using business software applications to prepare reports, receiving and directing incoming calls or emails to the appropriate parties, arranging business travel, tracking expenses, and coordinating meeting arrangements.
W PwC naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i rozwiązywanie kluczowych problemów. Jesteśmy siecią firm działającą w 155 krajach. Zatrudniamy ponad 284 tys. osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu.
Obecnie poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Specjalista ds. Zakupów kategoria Meetings, Events & Travel
Zadania:
- Organizacja eventów, szkoleń oraz wyjazdów integracyjnych dla zespołów PwC,
- Prowadzenie i aktualizacja kalendarza planowanych eventów,
- Współpraca z klientem wewnętrznym w obszarze organizacji wydarzeń, zbieranie wymagań,
- Współpraca z dostawcami (agencje, hotele, obiekty eventowe itd.),
- Prowadzenie procesów ofertowych i przetargowych (wysyłanie zapytań ofertowych, analiza ofert, negocjacje),
- Poszukiwanie dostawców i najnowszych rozwiązań z branży Meetings and Events,
- Wsparcie operacyjne dla obszaru podróży służbowych,
- Administracja procesów i narzędzi do organizacji podróży służbowych,
- Analiza danych i przygotowywanie raportów,
- Poszukiwanie rozwiązań usprawniających doświadczenie użytkowników w procesie rezerwacji podróży.
Wymagania:
- Samodzielność, inicjatywa w działaniu,
- Komunikatywność,
- Umiejętności negocjacyjne i analityczne,
- Kreatywność, umiejętność pracy wielozadaniowej,
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Doświadczenie w branży travel lub Meetings and Events,
- Znajomość branży hotelowej, eventowej,
- Kilkuletnie doświadczenie w organizacji eventów dla grup powyżej 100 osób.
Oferujemy:
- Indywidualny proces onboardingu,
- Stabilne warunki zatrudnienia,
- Możliwości rozwoju kompetencji,
- Dostęp do wewnątrzfirmowego programu szkoleń,
- Prywatna opieka medyczna dla Pracownika i członków najbliższej rodziny,
- Comiesięczne punkty do wykorzystania w Multikafeterii,
- Program wolontariatu pracowniczego z godzinami wolnymi na jego realizację,
- Atrakcyjna lokalizacja z dogodnym dojazdem do biura, praca w modelu hybrydowym.
W przypadku wystąpienia problemów przy składaniu aplikacji skontaktuj się z nami pod adresem mailowym: pl_karieraeksperta@pwc.com
Uprzejmie informujemy, iż adres mailowy pl_karieraeksperta@pwc.com nie służy do przesyłania aplikacji.