Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2023-04-19
Specjalista ds. Kadr i Płac
Nr ref. 193585/9306
Warszawa, mazowieckie
Księgowość, Human Resources, Administracja
angielski
Data aktualizacji: 2023-04-19
Goldman Recruitment
Specjalista ds. Kadr i Płac
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży medycznej, poszukujemy kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Kadr i Płac.


Specjalista ds. Kadr i Płac

Specjalista ds. Kadr i Płac

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 193585/9306

Opis stanowiska:
  • prowadzenie akt pracowników (sporządzanie umów, aneksów, zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników, zatrudnianie cudzoziemców),
  • sporządzanie list płac oraz rozliczanie wynagrodzeń pracowników,
  • bieżąca aktualizacja danych pracowników w systemie kadrowo-płacowym,
  • zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników w ZUS,
  • sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON, GUS,
  • przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych.
Wymagania:
  • minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku Specjalisty ds. Kadr i Płac,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, podatek dochodowy os. fizycznych,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • znajomość programu Optima - mile widziana.
Oferta obejmuje:
  • pracę w międzynarodowej organizacji,
  • benefity (kurs języka angielskiego, pakiet medyczny, karta Multisport, ubezpieczenie na życie),
  • elastyczny czas pracy,
  • biuro zlokalizowane w centrum miasta.
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski
Umiejętności
MS Office