Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

HR Manager (Payroll & Administration)

Rekrutacja zdalna

Kierownik/Manager

Pełny etat

angielski

Średnia firma

Specjalizacje oferty
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży konsultingowej, poszukujemy kandydata na stanowisko HR Managera, z odpowiedzialnością za zarządzanie procesami kadrowo-płacowymi oraz budowanie polityki personalnej. Siedziba firmy znajduje się w centrum Krakowa.


HR Manager (Payroll & Administration)

HR Manager (Payroll & Administration)

Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 194480/9315

Opis stanowiska:
  • koordynowanie polityk HR w kilku krajach Europejskich (region CEE - Polska, Czechy, Rumunia oraz Węgry),
  • dbanie o jakościową realizację celów z obszaru administracji oraz kadr i płac,
  • budowanie i realizacja strategii HR dopasowanej do potrzeb wewnętrznych oraz potrzeb biznesowych klientów firmy,
  • praca zgodnie z polityką organizacji i klientów oraz prawem pracy i regulacjami z nim związanymi, zarówno w Polsce, jak i w krajach Europy Środkowo-Wschodniej,
  • budowanie i wdrażanie nowych narzędzi HR,
  • dbanie o efektywną komunikację wewnątrz organizacji, zarządzanie niewielkim zespołem,
  • bieżące doradztwo i współpraca z biznesem z zakresu polityki płacowej,
  • wsparcie w zakresie procesów rekrutacyjnych.
Wymagania:
  • min. 4-letnie doświadczenie w obszarze twardego HR oraz prowadzenia administracji firmowej,
  • znajomość prawa pracy, zasad rozliczania czasu pracy, ubezpieczeń społecznych,
  • doświadczenie w praktycznym wdrażaniu i doskonaleniu narzędzi i procesów HR,
  • samodzielność, odpowiedzialność i skrupulatność w realizacji zadań,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1,
  • znajomość dodatkowych języków obcych z regionu EMEA będzie atutem,
  • umiejętność organizacji czasu pracy i pro aktywność w działaniu.
Oferta obejmuje:
  • możliwość rozwoju w prężnie rozwijającej się organizacji międzynarodowej,
  • atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o stabilne zatrudnienie na UoP,
  • fundusz świadczeń socjalnych i pakiet benefitów (luxmed, Multisport, ubezpieczenie),
  • realny wpływ na organizację i możliwość realizacji własnych inicjatyw,
  • możliwość rozwoju zawodowego i realny wpływ na rozwój firmy.