Temat tygodnia
Rozmowa z Kasia Malinowską, trenerką rozwoju osobistego i certyfikowanym coachem.
Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2023-04-28
Kierownik ds. Księgowości
Nr ref. 194521/9358
Skawina, małopolskie
Podatki, Księgowość, Ubezpieczenia, Analiza, Obsługa klienta
angielski
Data aktualizacji: 2023-04-28
Goldman Recruitment
Kierownik ds. Księgowości
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się spółki działającej w branży dystrybucyjnej, poszukujemy kandydata na stanowisko Kierownika ds. Księgowości. Siedziba firmy znajduje się w południowych okolicach Krakowa.


Kierownik ds. Księgowości

Kierownik ds. Księgowości

Miejsce pracy: Skawina
Nr ref. 194521/9358

Opis stanowiska:
  • zarządzanie kompleksową obsługą księgowości Spółki zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT oraz PIT,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych i odpowiedzialność za proces zamknięcia miesiąca i roku, 
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (audytorami, bankami, prawnikami, organami podatkowymi i innymi podmiotami),
  • przygotowywanie i dokonywanie rozliczeń wynagrodzeń pracowników, wraz z uwzględnieniem wszelkich uprawnień i świadczeń przysługujących zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • przygotowywanie raportów, zestawień i analiz zgodnie z wymaganiami Zarządu, 
  • współtworzenie wewnętrznych procedur i standardów rachunkowości.
Wymagania:
  • minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, najlepiej zdobyte w firmach o profilu handlowym,
  • umiejętność samodzielnego przygotowywania sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych,
  • bardzo dobra znajomość zagadnień podatkowych i przepisów prawa,
  • znajomość zagadnień prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów i skupienie na szczegółach.
Oferta obejmuje:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, rabat na produkty firmy,
  • pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie o zasięgu międzynarodowym,
  • możliwość współtworzenia działu księgowego i procedur,
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego, z perspektywą na awans.