Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Specjalista ds. Kontroli Wewnętrznej

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Pełny etat

angielski

Duża firma

Umowa o pracę

Specjalizacje oferty
Specjalista ds. Kontroli Wewnętrznej

Specjalista ds. Kontroli Wewnętrznej

Miejsce pracy: Wrocław

Twój zakres obowiązków

  • Bieżące utrzymywanie oraz rozwój Matrycy Funkcji Kontroli, rejestru nieprawidłowości oraz rejestru środków naprawczych/dyscyplinujących

  • Pozyskiwanie od jednostek organizacyjnych niezbędnych informacji koniecznych do utrzymania Matrycy i rejestrów

  • Przeprowadzanie monitorowań mechanizmów kontrolnych z obszaru Compliance

  • Koordynacja procesu raportowania wyników monitorowań mechanizmów kontrolnych

  • Merytoryczne wsparcie jednostek organizacyjnych Banku podczas projektowania/wdrażania/modyfikowania mechanizmów kontrolnych oraz zasad ich monitorowania

  • Przegląd i aktualizacja systemów kontroli wewnętrznej jednostek Banku,

  • Rozwój narzędzi wspomagających utrzymanie Matrycy Funkcji Kontroli i raportowanie wyników monitorowań

  • Opracowywanie i opiniowanie projektów regulacji wewnętrznych z zakresu systemu kontroli wewnętrznej

  • Szerzenie kultury kontroli wewnętrznej w organizacji oraz podnoszenie świadomości znaczenia i roli kontroli wewnętrznej dla rozwoju Banku

  • Bieżące/okresowe raportowanie z zakresu kontroli wewnętrznej

Nasze wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenie zawodowe w bankowości (preferowane obszary: compliance, kontrola wewnętrzna, audytu, zarządzanie procesami)

  • Dobra znajomość przepisów prawa sektora bankowego, w szczególności w zakresie kontroli wewnętrznej i audytu

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, znajomość VBA i SQL będzie dodatkowym atutem

  • Umiejętność rozwiązywania problemów i proponowania rozwiązań

  • Umiejętność komunikacji w języku angielskim

  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność

  • Umiejętność zastosowania analitycznego i procesowego podejścia w praktyce

  • Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki finansowe

To oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Szeroką gamę benefitów pozapłacowych, m.in prywatną opiekę medyczną oraz dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit

  • Pracę hybrydową (w wymiarze 50% praca zdalna/50% praca z biura)

  • Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia w obszarze kontroli wewnętrznej

  • Samodzielne i odpowiedzialne zadania

  • Okazję do bliskiej współpracy z wieloma jednostkami Banku

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • inicjatywy dobroczynne
  • dostęp do platformy kafeteryjnej

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium