Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2023-06-20
Chief Accountant
Nr ref. 194646/9512
Poznań, wielkopolskie
IT, Księgowość, Analiza, Obsługa klienta, Project Management
angielski
Data aktualizacji: 2023-06-20
Goldman Recruitment
Chief Accountant
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy handlowej o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy osoby na stanowisko Chief Accountant. Osoba zatrudniona będzie opowiadać za nadzór nad działem księgowym.


Chief Accountant

Chief Accountant

Miejsce pracy: Poznań
Nr ref. 194646/9512

Opis stanowiska:
  • prowadzenie pełnej księgowości firmy handlowej,
  • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych oraz raportów okresowych,
  • zarządzanie pracą podległych pracowników w zakresie księgowości i sprawozdawczości,
  • zapewnienie nadzoru nad sferą podatkową w firmie,
  • odpowiedzialność za prawidłowy obiegiem dokumentów księgowych,
  • uczestnictwo w projektach w ramach grupy,
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe magisterskie, o kierunku finanse i rachunkowość,
  • bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości, MSSF oraz ustaw podatkowych,
  • min. 3 lata doświadczenia jako Główna/y Księgowa/y,
  • doświadczenie w zarządzaniu min. 10-osobowym zespołem,
  • mile widziane doświadczenie związane z wdrażaniem systemu IT,
  • uczestniczenie lub zarządzanie projektami będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • dobra znajomość narzędzi z pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point), SAP lub MS Dynamics,
  • rozwinięte umiejętności rozwiązywania problemów,
  • dokładność, sumienność oraz dobra organizacja pracy.
Oferta obejmuje:
  • stabilność zatrudnienia i korzystne warunki finansowe,
  • przyjazną i prorozwojową kulturę organizacyjną,
  • dostęp do zewnętrznych i wewnętrznych szkoleń,
  • możliwość awansu wewnątrz grupy,
  • pracę w trybie zdalnym lub hybrydowym,
  • system benefitów, a w nim między innymi: opieka medyczna, bilety do kina, Multisport itp.