Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Specjalista ds. zamówień publicznych i zakupów, Departament Zakupów

Specjalista

angielski

Średnia firma

Specjalizacje oferty
Specjalista ds. zamówień publicznych i zakupów, Departament Zakupów

Specjalista ds. zamówień publicznych i zakupów, Departament Zakupów

Miejsce pracy: Warszawa

Twoje zadania:

  • przygotowanie i przeprowadzenie zamówień publicznych, w tym przygotowywanie dokumentów inicjujących postępowania o udzielenie zamówień publicznych w Agencji, zgodnie z ustawą PZP oraz wewnętrznymi regulacjami Agencji, w tym w szczególności w zakresie: działań komunikacyjnych, organizacji wydarzeń promocyjnych, usług artystycznych i in.
  • opracowywanie Specyfikacji Warunków Zamówienia, kryteriów oceny, istotnych postanowień umowy w obszarach związanych z działalnością Agencji, udzielanie odpowiedzi na pytania Wykonawców dotyczące Specyfikacji Warunków Zamówienia
  • udział w pracach Komisji Przetargowych w charakterze Sekretarza Komisji
  • wsparcie pracowników komórek merytorycznych w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia, szacowaniu wartości przedmiotu zamówienia, sporządzaniu wniosków o wszczęcie postępowania oraz wniosków zakupowych, określaniu kryteriów wyboru oferty, warunków udziału w postępowaniu oraz istotnych warunków umowy

Nasze oczekiwania:

  • minimum 3-letnie doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań  o udzielenie zamówień publicznych (zarówno tzw. krajowych jak i unijnych) z różnych obszarów tematycznych po stronie Zamawiającego,
  • ugruntowane doświadczenie w tworzeniu dokumentacji przetargowych dla zróżnicowanych obszarów zamówień (w szczególności PR, komunikacja, produkcja materiałów audio-video, druk publikacji, produkcja materiałów wizerunkowych i biurowych i innych, ochrona, sprzątanie, podróże służbowe (loty, hotele), roboty budowlane)
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację i pracę z dokumentami (minimum B1)
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • kreatywność w rozwiązywaniu problemów 
  • komunikatywność, otwartość na klienta wewnętrznego umiejętność przekładania języka prawniczego na codzienny  sposób komunikacji
  • umiejętność działania pod presją czasu
  • asertywność, zdecydowanie w działaniu skrupulatność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • umiejętność sprawnego działania pod presją czasu w zmieniającym się środowisku

Oferujemy:

  • wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji ciekawych projektów
  • stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • międzynarodowe środowisko pracy
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań

Naszą misją jest kreowanie pozytywnego wizerunku gospodarczego Polski w świecie. Jeśli chcesz być jego częścią, szukamy właśnie Ciebie!


Zainteresowany stanowiskiem? Aplikuj!

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przestawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.

Przejdź do profilu pracodawcy