Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej z branży FMCG, poszukujemy Specjalisty ds. Wsparcia IT.
Specjalista ds. Wsparcia IT
Opis stanowiska:
- zapewnienie wsparcia dla użytkowników systemów teleinformatycznych,
- koordynacja zgłoszeń użytkowników wewnętrznych i zewnętrznych oraz wsparcie użytkowników na pierwszej linii,
- realizacja zgłoszeń na drugiej linii wsparcia napływających od użytkowników wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich miesięczne monitorowanie,
- administrowanie systemami informacyjnymi (zakładanie użytkowników, nadawanie uprawnień, reset haseł) w systemach Plus WorkFlow/Ross/Sharepoint/RS/PH/RWN,
- zapewnienie odpowiedniego poziomu komunikacji za pomocą monitorowania dostępności sieci teleinformatycznej firmy oraz nadzoru nad jej naprawami,
- monitorowanie funkcjonowania stanowisk informatycznych, w tym przeglądy prewencyjne, diagnozowanie awarii oraz podstawowe naprawy,
- prowadzenie dokumentacji, opracowywanie procedur i tworzenie właściwych formularzy.
Wymagania:
- min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
- znajomość zasad budowy sieci komputerowych i ich administrowania,
- znajomość zagadnień baz danych,
- wykształcenie min. średnie kierunkowe,
- znajomość budowy komputera,
- bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- podstawowe umiejętności zarządzania serwerami MS Windows,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- prawo jazdy kat. B
Oferta obejmuje:
- stałe zatrudnienie na umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- dodatek za dojazd (powyżej 25 km),
- prywatną opiekę medyczną (w tym np. rezonans, tomograf i fizjoterapia),
- system benefitów (Multikafeteria, Multisport, bony i paczki świąteczne).