Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2023-11-27
Główna Księgowa
Nr ref. 195137/10013
Kraków, małopolskie
Podatki, Kontroling, Księgowość, Analiza, Obsługa klienta
Data aktualizacji: 2023-11-27
Goldman Recruitment
Główna Księgowa
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, polskiej innowacyjnej firmy wchodzącej w skład dużej Grupy Kapitałowej z branży FMCG, poszukujemy osoby na stanowisko Głównej Księgowej/Głównego Księgowego. Siedziba firmy znajduje się w Krakowie.


Główna Księgowa

Główna Księgowa

Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 195137/10013

Opis stanowiska:
  • prowadzenie pełnej księgowości zgodnie ze standardami sprawozdawczości finansowej,
  • nadzór i kontrola nad księgami rachunkowymi, analiza danych w systemie księgowym, odpowiedzialność za proces zamknięcia ksiąg,
  • nadzorowanie rozliczeń podatkowych (VAT, CIT) oraz sprawozdawczości GUS i NBP,
  • aktywne monitorowanie i wdrażanie zmian w przepisach księgowych i podatkowych,
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi, organami podatkowymi oraz Zarządem,
  • nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowym.
Wymagania:
  • minimum 5 lat doświadczenia na analogicznym stanowisku w pełnej księgowości,
  • bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości i prawa podatkowego w szczególności znajomość całego procesu księgowego — zamknięcie miesiąca i sporządzenie sprawozdań rocznych,
  • doświadczenie w księgowości firmy produkcyjnej będzie atutem,
  • gotowość do pracy w dynamicznym środowisku,
  • samodzielność w wykonywaniu obowiązków i inicjatywa w proponowaniu rozwiązań.
Oferta obejmuje:
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, Multisport),
  • możliwość współtworzenia działu księgowego,
  • praca w trybie hybrydowym, elastyczne godziny pracy,
  • samodzielne tworzenie i organizacja procesów księgowych,
  • rozwój kompetencji merytorycznych i zarządczych.