
Zespół wsparcia administracyjnego w PwC, to zespół kilku specjalistów, którzy wspierają zespoły biznesowe w realizacji procesów Back Office.
Na co dzień prowadzimy i koordynujemy wszelkiego rodzaju sprawy oraz projekty dotyczące pracy biura, organizacji podróży służbowych i wydarzeń zespołowych / firmowych, obsługujemy również dostawców oraz podwykonawców począwszy od obsługi umów, przez ich utrzymanie zgodnie z obowiązującymi procedurami przez bieżące rozliczenia.
Specyfika świadczonych przez nas wewnętrznie usług opiera się na połączeniu bardzo dobrej organizacji pracy, komunikacji, wiedzy z obszarów ogólnej administracji ale również rozliczeń, finansów czy raportowania. Ściśle współpracujemy z innymi zespołami wewnętrznymi w PwC Polska i PwC CEE, aby zapewniać bezproblemową i efektywną pracę naszych zespołów i tym samym stanowić integralną część sukcesu PwC.
Aktualnie do zespołu poszukujemy:
Specjalisty / Specjalistki ds. Administracji
Twoja przyszła rola:
- organizacja podróży służbowych - rezerwacje podróży i hoteli oraz wsparcie w dopełnianiu formalności związanych z wyjazdami oraz ich rozliczeniem,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie - procesowanie i przegląd umów,
- współpraca z dostawcami (monitorowanie terminów i wymaganych formalności zgodnie z obowiązującymi procesami) i rozliczanie faktur, wprowadzanie nowych dostawców,
- obsługa systemu zakupowego - przygotowywanie zapotrzebowań i zamówień - współpraca z innymi działami (wymagana komunikacja w języku angielskim),
- wsparcie rozliczania wydatków służbowych pracowników / obsługa wydatków kadry menedżerskiej,
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura - organizacja miejsc i przestrzeni pracy, sal konferencyjnych, wsparcie relokacji zespołów,
- organizacja wydarzeń firmowych / zespołowych,
- przygotowywanie i edycja dokumentów, zestawień oraz raportów,
- dbanie o poprawną komunikację wewnętrzną w ramach powierzonych obszarów,
- udział w projektach związanych z obsługiwanymi obszarami.
Aplikuj, jeśli:
- masz doświadczenie na podobnym stanowisku min 1 rok,
- posiadasz wykształcenie wyższe,
- cechujesz się bardzo dobrą organizację pracy i umiejętność priorytetyzowania zadań,
- znasz bardzo dobrze narzędzia pakietów biurowych MS Office / Google Workspace (Word, Excel, Powerpoint) i umiejętność formatowania dokumentów,
- proaktywnie podchodzisz do realizacji powierzonych zadań, cechuje Cię otwartość, sumienność, samodzielność, inicjatywa,
- masz komunikatywną znajomość j. Angielskiego - minimum B2,
- jesteś gotowy/a pracować 2-3 dni w tygodniu w naszym Warszawskim biurze.
Dołączając do nas zyskujesz:
- elastyczne warunki - hybrydowy model pracy, elastyczny początek dnia, workation, sabbatical leave,
- rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC np. (...) oraz konwersacje z native speaker,
- szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej (m.in. opieka stomatologiczna, swoboda leczenia, masaże, fizjoterapia), coaching, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo-prawne,
- możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, pakiet ubezpieczenia, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,
- 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat,
- dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin,
- a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do PwC w zamian za premię.
Jak wygląda proces rekrutacji?
- zaaplikuj,
- porozmawiaj telefonicznie z Rekruterem / Rekruterką,
- poznajmy się lepiej podczas rozmowy rekrutacyjnej.
Prześlij swoją aplikację już dziś! W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z nami:
pl_ITrecruitment@pwc.com.