IFS Contact Centre w PwC Polska składa się z grona ekspertów w obszarach szeroko rozumianego wsparcia administracyjnego.
Świadczymy usługi w zakresie zarządzania prawidłowym przepływem procesów administracyjnych, wsparcia asystenckiego dla kadry zarządzającej na szczeblu Managerskim oraz Senior Managerskim a także kompleksową organizacją pracy biura.
Do naszego zespołu poszukujemy:
Młodszego Specjalisty ds. Administracyjnych i Contact Center
Jeśli jesteś pozytywnie nastawiony do ludzi, uśmiechnięty, zorganizowany, skrupulatny. Lubisz rozwiązywać problemy. Aktywnie uczestniczyć w życiu firmy. To na pewno jesteś w dobrym miejscu aby zacząć przygodę z IFS Contact Centre. Co nas wyróżnia?? Różnorodność zadań i obowiązków. Codziennie możesz doświadczać nowych wyzwań i kreować własny plan działania.
Wygląda ciekawie? Brzmi jak plan? Podejmij wyzwanie i dołącz do nas!
Twoja przyszła rola:
- obsługa recepcji biura (klienci zewnętrzni i wewnętrzni),
- obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
- realizacja procesów administracyjnych takich jak: rozliczanie kosztów pracowników, rezerwowanie podróży, formatowanie dokumentów i inne,
- pełnienie roli zastępcy Office Managera,
- koordynowanie przepływu komunikacji między pracownikami a zespołami wspierającymi w ramach Contact Center PwC.
Aplikuj, jeśli:
- pomaganie innym sprawia Ci przyjemność,
- posiadasz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- czerpiesz satysfakcję z kolejnych zrealizowanych wyzwań,
- lubisz gdy w pracy dużo się dzieje,
- znasz język angielski na bardzo dobrym poziomie.
Dołączając do nas zyskujesz:
- elastyczne warunki - workation, sabbatical leave,
- rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC oraz konwersacje z native speaker,
- szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej (m.in. opieka stomatologiczna, swoboda leczenia, masaże, fizjoterapia), coaching, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo-prawne,
- możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, pakiet ubezpieczenia, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,
- 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat,
- dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin,
- a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do PwC w zamian za premię.
Jak wygląda proces rekrutacji?
-
zaaplikuj,
-
porozmawiaj telefonicznie z Rekruterką Magdą,
-
poznajmy się lepiej podczas rozmowy rekrutacyjnej z Twoim przyszłym przełożonym.