Service Desk IT w PwC Polska tworzy 20 kreatywnych osób, na co dzień wspierających pracowników w korzystaniu z szeroko rozumianych zasobów informatycznych. Do naszych zadań należy m.in. rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym oraz dbanie o odpowiednią instalację i konfigurację sprzętów. Działamy F2F, na infolinii oraz za pomocą systemu ticketowego Service Now. Dodatkowo regularnie współpracujemy z regionalnymi i globalnymi zespołami IT.
Do naszego zespołu poszukujemy:
IT Support Specialist (Junior/Mid)
Twoja przyszła rola:
- udzielanie pomocy pracownikom firmy w korzystaniu z zasobów informatycznych,
- wsparcie użytkowników w korzystaniu z programów i sprzętu komputerowego,
- rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym,
- instalacja i konfiguracja komputerów dla pracowników firmy.
Aplikuj, jeśli:
- jeśli masz około 6 miesięcy (lub więcej) doświadczenia w zespole IT Service Desk,
- studiujesz lub masz ukończoną szkołę wyższą, preferowane wykształcenie kierunkowe lub w trakcie studiów informatycznych
- dobrze znasz system operacyjny Windows 11, oprogramowanie biurowe i narzędziowe (np. G Suite, MS Office), a także budowę i działanie sprzętu komputerowego/i sieci komputerowej,
- interesujesz się funkcjonowaniem sieci komputerowej,
- swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (min. B2).
Mile widziane:
-
znajomość Power BI.
Dołączając do nas zyskujesz:
- elastyczne warunki - stacjonarny model pracy, elastyczny początek dnia, sabbatical leave,
- rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC oraz konwersacje z native speaker,
- program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo-prawne,
- możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,
- 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat,
- dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin,
- a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do PwC .
Jak wygląda proces rekrutacji?
- uzupełnij formularz oraz prześlij CV,
- poznajmy się lepiej na rozmowie rekrutacyjnej!
W razie problemów, napisz do nas: pl_ITrecruitment@pwc.com.