Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2024-03-14
Kierownik Działu Zakupów
Nr ref. 195291/10139
Grodzisk Mazowiecki, mazowieckie
Analiza, Zakupy, Logistyka
angielski
Data aktualizacji: 2024-03-14
Goldman Recruitment
Kierownik Działu Zakupów
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej poszukujemy kandydata na stanowisko Kierownika Działu Zakupów. Miejsce pracy — okolice Warszawy.


Kierownik Działu Zakupów

Kierownik Działu Zakupów

Miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki
Nr ref. 195291/10139

Opis stanowiska:
  • opracowanie i realizacja strategii zakupowej, wdrażanie rozwiązań w zakresie optymalizacji kosztu i podnoszenia jakości materiałów i oferowanych usług,
  • zapewnienie ciągłości dostaw surowców niezbędnych do realizacji założeń produkcyjnych,
  • zarządzanie zespołem,
  • zarządzenie procesem transportowym, realizacja przetargów,
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami, negocjowanie umów handlowych z potencjalnymi partnerami biznesowymi,
  • udział, wsparcie i realizacja procesu wyboru dostawców zgodnie z procedurami Spółki oraz praktyką rynkową,
  • analiza rynku w celu identyfikacji nowych możliwości zakupowych — opracowanie alternatywnych źródeł dostaw i usług,
  • ścisła współpraca z działami firmy w celu zrozumienia i spełnienia potrzeb zakupowych firmy,
  • rozwój i motywowanie zespołu oraz odpowiedzialność za realizację celów zakupowych.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe (preferowane w obszarze zakupów, logistyki lub pokrewne),
  • co najmniej 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w dziale zakupów lub łańcucha dostaw w firmie produkcyjnej,
  • bardzo dobra znajomość angielskiego w mowie i w piśmie,
  • dobra znajomość zagadnień związanych z organizacją przetargów, przygotowania ofert zakupowych,
  • bardzo dobre umiejętności negocjacji, prowadzenia rozmów zakupowych, budowania relacji biznesowych. Doświadczenie w zarządzaniu kontraktami,
  • silne kompetencje analityczne, umiejętność zarządzania miernikami efektywności oraz zorientowanie na cel,
  • umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i w sytuacjach stresowych,
  • znajomość zagadnień ciągłego doskonalenie i technik eliminacji błędów,
  • bardzo dobra znajomość systemu MS Office,
  • wysokie kompetencje z obszaru zarządzania zespołem,
  • nieustanne doskonalenie i usprawnianie procesów poprzez inicjowanie działań prowadzących do redukcji kosztów i poprawy wskaźników, udział i tworzenie interdyscyplinarnych projektów,
  • gotowość do nauki, otwartość na dobre praktyki i chęć dzielenia się najlepszymi rozwiązaniami.
Oferta obejmuje:
  • pełne wdrożenie i instruktaż na stanowisku pracy oraz wsparcie w dalszym rozwoju kompetencji zawodowych,
  • pracę w międzynarodowej firmie o wysokich standardach działania w doświadczonym i profesjonalnym zespole,
  • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego w ramach struktury organizacyjnej,
  • znaczną swobodę działania i otwartość na świeże spojrzenie/pomysły,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • dofinansowanie karty Multisport,
  • świadczenia socjalne (m.in. dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wakacji dzieci, paczki świąteczne),
  • miejsce pracy: okolice Warszawy.