Jako zespół Infrastructure & Procurement w PwC Polska wspieramy biznes w wielu aspektach – od znalezienia i wyposażenia biur dla ponad 6000 pracowników, dbając przy tym o funkcjonalne i przyjazne środowisko pracy, poprzez zapewnienie pełnej obsługi serwisu wewnętrznego w takich obszarach jak: najem i zarządzanie nieruchomościami, bezpieczeństwo czy organizacja eventów firmowych. Nadrzędną rolą działu I&P jest zapewnienie powierzchni biurowej i prawidłowego funkcjonowania biur PwC oraz optymalizacja procesów oraz kosztów naszego biznesu.
Do naszego zespołu poszukujemy:
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Nieruchomości
Wygląda ciekawie? Brzmi jak plan? Podejmij wyzwanie i dołącz do nas!
Twoja przyszła rola:
- prowadzenie szczegółowej weryfikacji aktualnej sytuacji na rynku nieruchomości, przygotowywanie zestawień, analiz oraz rekomendacji w tym zakresie,
- prowadzenie procesów przetargowych na nowe powierzchnie biurowe dla PwC,
- zarządzanie projektami kapitałowymi (project, time & budget management) związanymi z wykończeniem i aranżacją przestrzeni biurowych. Nadzór nad pracami fitoutowymi, renowacjami, zarządzanie powierzchnią i związany z tym office layout & design.
- negocjowanie, procesowanie oraz administrowanie umowami związanymi z obszarem real estate (umowy najmu, gwarancje bankowe, kaucje gwarancyjne, umowy serwisowe, umowy na prace budowlane, usługi).
- bieżącą współpracę z zespołem architektów, doradców technicznych oraz działami wsparcia PwC (IT ,Security, Marketing, Audio Video etc.). Prace nad aranżacją i adaptacją najmowanych powierzchni.
- tworzenie nowych koncepcji przestrzeni biurowych i standardów wyposażenia przestrzeni PwC,
- udział w procesach budżetowania, raportowanie oraz zarządzanie kosztami projektów oraz kosztami operacyjnymi związanymi z funkcjonowaniem biur PwC (kontrola i rozliczanie kosztów administracyjnych pod kątem zgodności z postanowieniami umów)
- inicjowanie działań pro oszczędnościowych oraz służących optymalizowaniu procesów wewnątrz PwC,
- przygotowywanie projektów pism, dokumentów, prezentacji, analiz z zakresu wykonywanych zadań.
Aplikuj, jeśli:
- posiadasz wiedzę z zakresu rynku nieruchomości biurowych (główne aspekty dotyczące najmu po stronie Najemcy),
- masz doświadczenie w prowadzeniu projektów związanych z procesem wynajmu biur/ nadzorowaniu projektów kapitałowych oraz budowy/remontów/przeprowadzek biur,
- wyróżniasz się doświadczeniem w negocjacjach umów najmu - posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
- posiadasz doświadczenie w prowadzeniu procesów przetargowych związanych z:
- wynajmem nieruchomości,
- zakupem mebli oraz wyposażenia biurowego,
- usługami project & costs management,
- usługami architektonicznymi,
- znasz metodologię zarządzania projektami,
- wyróżnia Cię znajomość zagadnień finansowych związanych z projektami w nieruchomościach,
- charakteryzuje Cię umiejętność pracy w zespole, skrupulatność, terminowość i pozytywne nastawienie,
- jesteś ukierunkowany/a na realizację celów oraz wzięcie odpowiedzialności za swoje projekty,
- masz bardzo dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie.
Mile widziane:
- doświadczenie w firmie zajmującej się pośrednictwem w najmie nieruchomości biurowych,
- otwartość na zdobywanie i pogłębianie wiedzy merytorycznej,
- umiejętność pracy pod presją czasu przy dużej różnorodności realizowanych zadań,
- kreatywność w znajdowaniu nowych rozwiązań; motywacja i zaangażowanie;
- sprawna obsługa pakietów Windows i Google suite;
- znajomość aplikacji CAD.
Dołączając do nas zyskujesz:
- elastyczne warunki - hybrydowy model pracy,, workation, sabbatical leave,
- rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty oraz konwersacje z native speaker,
- szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej (m.in. opieka stomatologiczna, swoboda leczenia, masaże, fizjoterapia), coaching, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo-prawne,
- możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, pakiet ubezpieczenia, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,
- 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat,
- dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin,
- a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do PwC.
Jak wygląda proces rekrutacji?
- zaaplikuj,
- porozmawiaj telefonicznie z Rekruterką Magdą,
- poznajmy się lepiej podczas rozmowy rekrutacyjnej.
W razie problemów, napisz do nas: pl_karieraeksperta@pwc.com,. Uprzejmie informujemy, że mail nie służy do wysyłania CV