Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Asystentka Biura

Rekrutacja zdalna

Asystent

Pełny etat

Praca stacjonarna

angielski

Średnia firma

Specjalizacje oferty
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Do biura Goldman Recruitment w Warszawie szukamy osoby, która będzie koordynować i realizować działania związane z prowadzeniem i utrzymaniem sprawnie funkcjonującego biura.


Asystentka Biura

Asystentka Biura

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 86/3/2024/UM/140

Wymagania:
  • obsługa recepcyjna spotkań z kontrahentami oraz organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych firmy,
  • koordynowanie i realizacja wszystkich zadań związanych z prowadzeniem i utrzymaniem sprawnie funkcjonującego biura,
  • współpraca z firmami kurierskimi i pozostałymi dostawcami zewnętrznymi,
  • koordynowanie obiegu dokumentów,
  • zarządzanie budżetem administracyjnym,
  • zarządzanie umowami z klientami i dostawcami,
  • rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • składanie zamówień na artykuły biurowe i dbanie o sale konferencyjne,
  • dbanie o czystość i porządek w biurze.
Obowiązki:
  • status studenta — warunek konieczny,
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • wysokie zdolności organizacyjne,
  • umiejętność zarządzania czasem pracy oraz ustalania priorytetów,
  • odpowiedzialność za wykonywane zadania,
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office,
  • miła aparycja oraz wysoki poziom kultury osobistej,
  • energia i pozytywne nastawienie.
Oferujemy:
  • możliwość rozwoju i zdobywania doświadczeń w branży rekrutacyjnej,
  • benefity (opieka medyczna, karta MultiSport, lekcje języka angielskiego),
  • bardzo dobrą atmosferę pracy oraz wiele integracji firmowych.