Dla naszego Klienta, producenta zegarków sportowych i smartwatch’y, poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Marketingu.
Specjalista ds. Marketingu
Wymagania:
- doświadczenie w zarządzaniu różnymi obszarami w dziale marketingu firmy handlowej lub produkcyjno-handlowej,
- mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe (marketing, ekonomia, zarządzanie),
- znajomość języka angielskiego (min. B2) w mowie oraz piśmie,
- praktyczne doświadczenie w zakresie samodzielnej realizacji projektów marketingowych online (Performance marketing, SEO, SEM, Google Analytics, Facebook Ads, Social Media),
- doświadczenie w obszarze e-commerce,
- wysokie kompetencje analityczne,
- samodzielność w działaniu oraz wysoko rozwinięte zdolności organizacji pracy własnej,
- wysokie umiejętności pracy w zespole, komunikatywność, proaktywność.
Obowiązki:
- współtworzenie strategii marketingowej w kanale B2B i B2C (e-commerce),
- współtworzenie działań i kampanii marketingowych 360 stopni m.in. w social media i Google, wsparte e-mail marketingiem
- analizy rynku i konkurencji,
- współpraca z agencjami zewnętrznymi,
- planowanie, organizacja i kontrola akcji promocyjnych oraz reklamowych,
- opracowywanie miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych planów marketingowych z uwzględnieniem założonego budżetu,
- bieżąca weryfikacja i raportowanie.
Oferujemy:
- praca w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,
- opieka medyczna,
- dofinansowanie zajęć sportowych,
- zniżki na firmowe produkty i usługi.