Dla naszego Klienta, dużej firmy produkcyjnej z kanałami sprzedaży B2B oraz eCommerce w Polsce i za granicą, poszukujemy kandydata na stanowisko Chief Financial Officer. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie strukturą kontrolingu, księgowości, Treasury oraz IT.
Siedziba firmy mieści się w okolicach Rzeszowa.
Chief Financial Officer
Chief Financial Officer
Miejsce pracy: Rzeszów
Nr ref. 61/4/2024/PB/2666
Wymagania:
- opracowywanie budżetów długoterminowych, business planów oraz środków ułatwiających podejmowanie decyzji,
- kształtowanie i realizacja strategii finansowej organizacji wraz z pozyskiwaniem finansowania dłużnego oraz utrzymywanie relacji z instytucjami finansującymi, bankami i inwestorami,
- doradztwo w zakresie zarządzania cash-flow, w tym ocena zabezpieczenia ryzyka walutowego i kredytowego,
- ocena i analiza rentowności operacji oraz projektów inwestycyjnych,
- nadzór nad optymalizacją struktury kosztowej, dbanie o płynność finansową i kapitał obrotowy,
- utrzymywanie relacji bankami, audytorami, firmami ubezpieczeniowymi i inwestorami,
- sporządzanie raportów zarządczych oraz prezentacji wyników finansowych dla rady nadzorczej oraz inwestorów zewnętrznych,
- całościowa odpowiedzialność za skarb, controlling, księgowość i planowanie podatkowe,
- nadzorowanie polityki zatrudnienia, zarządzania, motywowania i rozwoju pracowników,
- bieżąca i regularna analiza rynku, dostosowywanie modelu biznesowego do prognoz rynkowych,
- definiowanie optymalnej struktury zapewniającej jakość pracy i realizację celów biznesowych.
Obowiązki:
- minimum 5 lat doświadczenia na stanowiskach zarządczych w obszarze finansów w dużych przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej,
- umiejętność adaptacji do dynamicznego środowiska pracy i współpracy z funduszami Private Equity i Radą Nadzorczą,
- obszerna wiedza z obszaru zarządzania finansami, a także w obszarze kontrolingu, rachunkowości zarządczej oraz przepisów podatkowych,
- doświadczenie w pozyskiwaniu finansowania, a także w procesach akwizycyjnych,
- umiejętność budowy dobrych relacji z klientami oraz współpracy z pozostałymi działami biznesowymi w celu zapewnienia realizacji planów,
- terminowość w wykonywaniu obowiązków i orientacja na realizację celów,
- umiejętność analizy danych finansowych i pracy z systemami klasy ERP,
- bardzo dobra i komunikatywna znajomość języka angielskiego min. B2,
- zdecydowanym atutem będą profesjonalne kwalifikacje: ACCA lub CIMA.
Oferujemy:
- praca w dużej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- docelowo perspektywa objęcia funkcji w zarządzie spółki,
- pakiet benefitów (samochód służbowy, prywatna opieka medyczna),
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt – włączając system premiowy.