Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
PwC
Data aktualizacji: 2024-07-17
Poznań, wielkopolskie
Konsulting, Obsługa klienta, Administracja
angielski
Praca hybrydowa
Data aktualizacji: 2024-07-17

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
PwC to sieć ponad 250 000 tysięcy pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.

IFS Contact Center w PwC Polska składa się z grona ekspertów w obszarach szeroko rozumianego wsparcia administracyjnego. Świadczymy usługi w zakresie zarządzania prawidłowym przepływem procesów administracyjnych, wsparcia asystenckiego dla kadry zarządzającej na szczeblu Managerskim oraz Senior Managerskim a także kompleksową organizacją pracy biura.

Do naszego zespołu poszukujemy:

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracyjnych i Contact Center

Jeśli jesteś pozytywnie nastawiony do ludzi, uśmiechnięty, zorganizowany, skrupulatny. Lubisz rozwiązywać problemy. Aktywnie uczestniczyć w życiu firmy. To na pewno jesteś w dobrym miejscu aby zacząć przygodę z IFS Contact Center. Co nas wyróżnia?? Różnorodność zadań i obowiązków. Codziennie możesz doświadczać nowych wyzwań i kreować własny plan działania. 

Wygląda ciekawie? Brzmi jak plan? Podejmij wyzwanie i dołącz do nas!
 

Twoja przyszła rola:

  • bieżąca obsługa recepcji (zarządzanie ruchem telefonicznym, systemem rezerwacji sal, zamawianie materiałów biurowych) 
  • obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
  • wsparcie kadry managerskiej poprzez realizację procesów administracyjnych takich jak: rozliczanie kosztów pracowników, rezerwowanie podróży, formatowanie dokumentów i inne
  • pełnienie roli zastępcy Office Managera,
  • koordynowanie przepływu komunikacji między pracownikami a zespołami wspierającymi w ramach Contact Center PwC.
     

Dołączając do nas zyskujesz:

  • elastyczne warunki - workation, sabbatical leave,
  • rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC oraz konwersacje z native speaker,
  • szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej (swoboda leczenia, masaże, fizjoterapia), coaching, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo-prawne, 
  • możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, pakiet ubezpieczenia, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,
  • 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat,
  • dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin,
  • a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do PwC.
     

Aplikuj, jeśli:

  • pomaganie innym sprawia Ci przyjemność,
  • posiadasz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • czerpiesz satysfakcję z kolejnych zrealizowanych wyzwań,
  • lubisz gdy w pracy dużo się dzieje,
  • znasz język angielski na bardzo dobrym poziomie. 
     

Jak wygląda proces rekrutacji? 

  • zaaplikuj, 
  • porozmawiaj telefonicznie z Rekruterką Kasią
  • poznajmy się lepiej podczas rozmowy rekrutacyjnej z Twoim przyszłym przełożonym. 

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celu przeprowadzenia rekrutacji jest PwC Advisory sp. z o.o. sp.k., lub inna spółka z sieci PwC (lista spółek), do której kierujesz aplikację. Jeśli wyrazisz odrębną zgodę, dane osobowe będą przetwarzane również w innych celach zgodnie z treścią udzielonych zgód. Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych oraz o przysługujących Ci prawach znajdziesz w Polityce Prywatności.

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., lub inna spółka z sieci PwC, do której kierowana jest aplikacja - lista spółek: https://www.pwc.pl/pl/o-nas/lista-spolek-pwc.html z siedzibą w Warszawie (00-633) przy ul. Polnej 11 (dalej jako: PwC lub administrator). Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji na oferowane stanowisko. Po wyrażeniu odrębnej zgody, dane osobowe będą przetwarzane również w celu udziału w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez PwC oraz wysyłania powiadomień o ofertach pracy w PwC i o wydarzeniach związanych z pracą, które organizowane są przez PwC lub z udziałem PwC (np. targi pracy). Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w Polityce Prywatności.

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole