Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Dyrektor ds. Relacji Inwestorskich

Rekrutacja zdalna

Dyrektor

Pełny etat

angielski

Średnia firma

Dowolny

Specjalizacje oferty
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, dużej i stabilnej firmy z branży farmaceutycznej, poszukujemy kandydata na stanowisko Dyrektora ds. Relacji Inwestorskich. Celem utworzenia stanowiska jest utrzymywanie relacji z inwestorami i funduszami oraz aktywny udział w IPO. Biura firmy znajdują się w lokalizacjach Warszawa/Kraków.


Dyrektor ds. Relacji Inwestorskich

Dyrektor ds. Relacji Inwestorskich

Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 59/6/2024/PB/2866

Wymagania
  • współpraca z działem finansowym w zakresie przygotowywania okresowych raportów finansowych (np. kwartalnych, rocznych),
  • budowanie i utrzymywanie regularnych kontaktów z aktualnymi i potencjalnymi inwestorami,
  • odpowiedzialność za przygotowanie raportów giełdowych, we współpracy z działem finansowym i Zarządem, w tym zapewnienie zgodności raportów z obowiązującymi przepisami prawnymi i standardami rachunkowości,
  • tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji z inwestorami, zgodnie z celami biznesowymi firmy,
  • reagowanie na sytuacje kryzysowe i zarządzanie wizerunkiem firmy, ścisła współpraca z działem Public Relations,
  • analiza wyników finansowych firmy oraz interpretacja ich wpływu na rynek, jak również monitorowanie i analiza rynku kapitałowego oraz opinii inwestorów,
  • pełnienie funkcji reprezentatywnej na konferencjach, targach i eventach branżowych,
  • przygotowywanie analiz porównawczych z konkurencją oraz monitorowanie pozycji rynkowej,
  • zapewnienie przechowywania i archiwizacji dokumentów zgodnie z wymogami regulacyjnymi.
Obowiązki
  • 10+ lat doświadczenia w obszarze relacji inwestorskich, finansów korporacyjnych lub pokrewne,
  • warunek konieczny - doświadczenie w przygotowywaniu raportów giełdowych i perfekcyjna znajomość przepisów GPW,
  • doskonała znajomość rynku kapitałowego i regulacji związanych z relacjami inwestorskimi,
  • umiejętność analizy finansowej oraz interpretacji danych finansowych.
  • znajomość przepisów sprawozdawczości finansowej (MSR / MSSF) na poziomie pozwalającym zrozumienie i wyjaśnienie odchyleń,
  • biegła znajomość języka angielskiego - C1,
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, zdolność do budowania relacji i sieci kontaktów wewnątrz i na zewnątrz organizacji,
  • wysokie umiejętności organizacyjne i analityczne.
Oferujemy
  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt,
  • pakiet benefitów wraz z systemem premiowym,
  • możliwość rozwoju zawodowego w dużej organizacji z potencjałem wzrostu,
  • dynamiczne środowisko pracy i zadania pełne ciekawych wyzwań wpływających na wniesienie wartości do organizacji.