Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Dyrektor Finansowy

Rekrutacja zdalna

Dyrektor

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Średnia firma

Dowolny

Specjalizacje oferty
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, firmy z branży produkcyjnej, która planuje ekspansję na rynki zachodnie, poszukujemy osoby na stanowisko Dyrektor Finansowy, osoba ta będzie brała czynny udział w opracowywaniu planów strategicznych oraz będzie miała realny wpływ na rozwój firmy.


Dyrektor Finansowy

Dyrektor Finansowy

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref. 81/7/2024/MR/2992

Obowiązki:
  • kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy,
  • nadzór nad przygotowywaniem sprawozdań finansowych firmy,
  • udział w procesach restrukturyzacyjnych oraz reorganizacyjnych,
  • odpowiedzialność za płynność finansową firmy,
  • implementacja rozwiązań z zakresu rachunkowości zarządczej,
  • zaangażowanie w rozwój firmy na rynkach zagranicznych,
  • odpowiedzialność za sprawowanie kontroli wewnętrznej nad pionem finansowo-księgowym,
  • udział w podejmowaniu kluczowych decyzji związanych z rozwojem firmy,
  • implementacja rozwiązań z zakresu rachunkowości zarządczej,
  • optymalizacja polityki podatkowej oraz polityki kosztowej,
  • kontakty i współpraca z audytorem, bankami, inwestorami oraz organami podatkowymi,
  • ocena oraz udział w projektach inwestycyjnych.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane kierunki: finanse, rachunkowość, ekonomia,
  • aktualna wiedza z zakresu rachunkowości, księgowości oraz podatków,
  • min. 5 lat doświadczenia w działach księgowych lub finansowych, w tym min. 3 lata doświadczenia w roli Finance Managera lub Dyrektora Finansowego,
  • doświadczenie we współpracy z bankami oraz inwestorami instytucjonalnymi oraz funduszami Private Equity,
  • praktyczne doświadczenie w procesach restrukturyzacyjnych oraz reorganizacyjnych,
  • znajomość branży produkcyjno-handlowej, mile widziane doświadczenie zawodowe w branży e-commerce,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji biznesowej,
  • posiadanie jednego z certyfikatów (ACCA, CIMA, CFA, CIIA lub biegły rewident) będzie dodatkowym atutem,
  • doświadczenie w pracy na systemach Comarch, Power BI oraz MS Office,
  • zaangażowanie w wykonywaną pracę, sumienność w realizacji powierzonych obowiązków,
  • skuteczna umiejętność zarządzania podległym zespołem, zdolności do zarządzania konfliktami i umiejętność rozwiązywania problemów.
Oferujemy:
  • atrakcyjne warunki finansowe oraz udział w programie motywacyjnym w tym premia roczna,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
  • bardzo rozwojowe środowisko pracy,
  • praca w oparciu o model hybrydowy (3 dni biuro, 2 dni home office),
  • niezbędne narzędzia do pracy, w tym auto służbowe lub car allowance, laptop, telefon,
  • benefity: indywidualną ofertę opieki medycznej, elastyczny czas pracy.