Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej której produkty są rozpoznawalne na terenie całej Europy, poszukujemy kandydatów na stanowisko Finance Manager, osoba ta będzie odpowiedzialna za zarządzanie obszarem finansów, optymalizację procesów oraz aktywne uczestnictwo w projektach strategicznych na poziomie grupy.
Finance Manager
Obowiązki:
- zarządzanie dynamicznym zespołem (do 10 FTE) oraz zapewnianie najwyższej jakości informacji finansowych,
- usprawnianie i optymalizacja kluczowych procesów finansowych w firmie, wpływających na efektywność operacyjną,
- odpowiedzialność za przygotowanie i doskonalenie rocznych budżetów i prognoz finansowych,
- monitorowanie i analizowanie danych finansowych oraz trendów KPI w celu identyfikacji wyzwań i szans biznesowych,
- bezpośrednie współdziałanie z członkami zarządu, tak aby analizy i wnioski wprowadzały pozytywne zmiany i rozwijały firmę,
- przygotowywanie i dostarczanie raportów grupowych do centrali w Wielkiej Brytanii,
- udział w zespole który odrywa kluczową rolę w globalnym zarządzaniu finansami,
- opracowywanie regularnych oraz ad-hoc raportów i analiz wyników finansowych i operacyjnych,
- wpływ na decyzje strategiczne firmy, w tym udział w analizie i realizacji procesów M&A,
- zarządzanie płynnością firmy, przygotowywanie precyzyjnych prognoz przepływów pieniężnych, zapewniających stabilność finansową firmy,
- kalkulacja kosztów produktów, ustalanie cen transferowych, wpływ na politykę podatkową.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe magisterskie, zdobyte na kierunkach finanse, rachunkowość lub ekonomia,
- minimum 5 lat doświadczenia w działach finansowych, w tym minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku Finance Manager lub Controlling Manager,
- doświadczenie w obszarze planowania finansowego i analizy, zdobyte w ugruntowanych firmach produkcyjnych,
- silna znajomość operacji księgowych, kontrolingowych, finansowych oraz inwestycyjnych,
- umiejętności analitycznego i krytycznego myślenia pozwalające na wnikliwą interpretację danych finansowych,
- posiadanie kwalifikacji ACCA/CIMA będzie dodatkowym atutem,
- mile widziana jest współpraca przy projektach inwestycyjnych typu M&A, greenfield lob brownfield,
- doskonałe umiejętności interpersonalne, zdolność pracy w zespole,
- biegła znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną biznesową komunikację,
- prowadzenie zespołów liczących minimum 4 FTE.
Oferujemy:
- pracę w dynamicznej, międzynarodowej firmie z ambitnymi planami rozwoju w Europie,
- udział w projektach inwestycyjnych na poziomie grupy, w tym rozwoju poprzez procesy M&A,
- szansa na rozwój zawodowy w miarę wzrostu firmy oraz realizacji jej celów rozwojowych,
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz bonus roczny od jasno wyznaczonych celów,
- dowolność przy wyborze formy współpracy UoP lub B2B,
- bogaty pakiet benefitów, obejmujący różnorodne dodatki i udogodnienia,
- auto służbowe klasy premium również do użytku prywatnego,
- możliwość pracy w trybie hybrydowym (3 dni praca z biura, 2 dni home office),
- nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji.