Dyrektorka / Dyrektor ds. Ryzyka
Należymy do grupy instytucji finansowo-doradczych dla firm, samorządów i osób prywatnych. Inwestujemy w zrównoważony rozwój społeczny i gospodarczy kraju. Mamy moc zmieniania polskiej rzeczywistości. Dołącz do grona naszych ekspertek i ekspertów – wesprzyj nas MOCą swojego doświadczenia. Pomożemy Ci ją w pełni wykorzystać!
Jako Dyrektor/Dyrektorka ds. Ryzyka będziesz pełnić kluczową rolę w zapewnieniu stabilności i bezpieczeństwa działalności Spółki, w tym w szczególności będziesz odpowiedzialny/a za przygotowanie nowej strategii w zakresie zarządzania ryzykiem.
Zakres obowiązków, czyli co będzie w Twojej MOCy:
- kierowanie obszarem ryzyka poprzez niezależne zarządzanie ryzykiem i kontrolę w tym obszarze,
- tworzenie strategii i polityk związanych z ryzykiem,
- organizację i przewodniczenie Komitetowi Ryzyka,
- raportowanie poziomu ryzyka do Zarządu i Komitetu Audytu,
- prowadzenie rejestru zdarzeń operacyjnych,
- współudział w tworzeniu planów ciągłości działania w celu ograniczenia ryzyka,
- wdrażanie narzędzi i procedur monitorowania ryzyka,
- aktualizację wewnętrznych regulacji dotyczących raportowania ryzyka,
- analizę bieżących ryzyk i identyfikacja potencjalnych zagrożeń,
- rekomendowanie metod przeciwdziałania ryzyku,
- monitorowanie procesu transferu lub przeciwdziałania ryzyku,
- budowanie świadomości i pełnienie roli edukacyjnej w organizacji.
Co czyni Cię MOCnym kandydatem/kandydatką:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, finanse, matematyka, statystyka, ekonometria,
- minimum 10 lat doświadczenia w obszarze zarzadzania ryzykiem w instytucji finansowej,
- bardzo dobra znajomość funkcjonowania rynku kapitałowego i funduszy inwestycyjnych,
- biegła znajomość przepisów i standardów związanych z zarządzaniem ryzykiem finansowym i operacyjnym,
- wysokie zdolności strategicznego i koncepcyjnego myślenia,
- zdolności interpersonalne oraz budowania silnego wizerunku,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- doświadczenie w projektach wdrażania kultury ryzyka,
- znajomość języka angielskiego w stopni umożliwiającym swobodną komunikację.
Co może wzMOCnić Twoją kandydaturę (mile wdziane):
- posiadanie certyfikatów z zarządzania ryzykiem FRM lub PRM (lub zainteresowanie certyfikacją),
- ukończone studia podyplomowe z zakresy ryzyka / bankowości / funduszy inwestycyjnych.
Co oferujemy? MOC przyjaznych warunków:
- Umowa o pracę
- Wpłata pracodawcy do PPK aż 4%
- System premiowy
- Dofinansowanie na przejazdy do pracy
- Opieka medyczna
- Wspólne wydarzenia
- Profesjonalny system szkoleń
- Ubezpieczenie na życie
- Inicjatywy sportowe
- System kafeteryjny myBenefit
Odkryj nowe MOCE dla swojej kariery w Polskim Funduszu Rozwoju.
Moc unikalnych projektów
Skala naszych projektów jest niespotykana. A każdy z nich niesie ze sobą ogromny wpływ na naszą rzeczywistość - gospodarkę, społeczeństwo i otoczenie biznesowe.
Moc zmiany społecznej
Inwestujemy w społeczeństwo. Dlaczego? Bo to przyszłość! To co robimy ma ogromny wpływ na życie wielu osób. Twórz z nami narzędzia, które mają na celu trwałą poprawę naszej codzienności.
Moc zespołu ekspertów
Grono naszych ekspertów tworzą najlepsi specjaliści i specjalistki o międzynarodowym doświadczeniu. Otwarci na dzielenie się wiedzą, pomoc i szukanie innowacyjnych rozwiązań. Dołącz do nas i wymieniaj się z nimi doświadczeniem!
Moc realnego wpływu
Praca w PFR S.A. to gwarancja, że to co robisz ma zawsze pozytywny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość. Efekty tych zmian możesz obserwować tu i teraz! Wnieś swój wkład w zmianę polskiej rzeczywistości.
Uwolnij swoją moc, pomożemy Ci w pełni ją wykorzystać!
Jeżeli jesteś zainteresowana/ny, prosimy o przesłanie aplikacji klikając w przycisk Aplikuj
~ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
~ Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.